(null)
 
(null)
 
Sura godisar. 
Sur vattenmelon. 
 
Dem där små klyftorna bland lösgodiset om någon vet vilka jag snackar om? 
Dem små, rosa, sockrade, söt sura, VATTENMELON! 
 
Denna bcaa från XLNT Sports Nutrition
G U L D ! 
 
 
** bilden på BCAA burken är lånad från MMSPORTS Malmö instagram.
 
(null)
 
Lite söndag och mealprep innan gymmet och ett pass med kronlyft och marklyft avverkades. 
Gick faktiskt väldigt bra. 
Lägre vikter och mer tekning. 
Återigen, skador, men man lär sig av sina misstag och jepp, jag har definitivt lärt mig! 
 
Ska bara komma ihåg det nu också.
 
Det är en liten annan femma det där. 
Men jag ska verkligen försöka! 
 
 
I veckans lådor? 
•Stekt blomkålsris med en generös tesked(?) gurkmeja. 
Plus en omgång syltlök efter lådorna fått svalna lite. 
Äggröra med en "Street Food Spice - Chicken Cajun, Creol" krydda som visat sig passa awesome till mer än bara kyckling och kött! 
Chili-och honungsmarinerad tofu, fick åka ett varv i min älskade air fryer.
Mycket mini keso, också efter lådorna fått svalna och fastnat på bild. 
 
Så det var det då. 
Grisigt goda och ser redan fram emot att få förtära varenda en av dem! 
 
(null)
 
(null)
 
Igår var det däremot bänken jag besökte! 
 
Efter två veckor med sämre pressar släppte det igår.
Och det var så jävla skönt och jag blev så jävla glad!  
 
Lovar det var för att jag drack Sur Vattenmelon bcaa under passet 😂 .
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Med och utan filter. 
Skillnaden? 
Ganska rätt så minimal om ni frågar mig..? 

Kommentera

Publiceras ej