(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Och Johannes Hansen’s böcker jag köpte till mig själv i julklapp; Though Love & Fuck Your Fears.
Kunde inte hålla mig så jag har redan påbörjat båda två och varvar att läsa den ena med den andra. 

När man aldrig kan vänta, aka, har zero tålamod! 

.

Gosar så mycket jag kan med Sandra (även fast vi båda mest ligger döda i hennes soffa när vi väl ses, slitna tjejer här?) och pyntade lite med hjälp av julkort. 
Finns inga hinder på mig när det kommer till "vad som kan-eller vad som inte kan" klassificeras som pynt. 
Allt går att använda, bara det kan spexa till och ge rätt känsla är det godkänt! 

Bytat julklappar med både mamma, pappa och Sandra, rykten säger mig att även Erika har något till mig hehe, och min bror och hans lilla familj har fått en rätt generös gåva i år dem med. 
Bland annat två stora choklad askar med enbart trippelnöten (den som försvann ur Aladdin asken för något år sedan, hittade askar med bara den i, och min bror älskar den, SCORE!), hundarna i familjen har också fått sina beskärda del köttiga julklappar. 

Och imorgon ska jag faktiskt för en gångs skull hem och fira jul med min mamma och pappa (och lilla Gucci)
Min jul ser rätt lovande ut i år. 

Jag ser faktiskt fram emot den! 

Kommentera

Publiceras ej