Nej. 
Jag har aldrig varit tjock. 
Nej. 
Jag har aldrig ens varit "mullig".

Men jag har varit större (tyvärr också 15kg mindre) än vad jag är nu, idag. 
45 kilo just nu. 
6 % fett. 

Med "löst" skinn på magen, även på/"under" rumpan. 
Och det syns. 
Inte alltid och mestadels bara när jag sitter ner eller står i vissa vinklar. 

Skäms jag? 
Inte ett jävla dugg, och det hade jag inte gjort om det så vore för att jag "varit tjock en gång i tiden" heller! 

(null)

(null)


Apropå dagen.
På grund av en elak sommar-förkylning (hur låter det ens? SOMMAR liksom. Hallå?) så blev det planerade och "sett fram emot väldigt mycket"-axel passet med Coach inställt... 

Men vi körde en timmes dejt med personalen inne på Mmsports i Malmö istället. 
Det var verkligen inte helt fel det heller! 

Inte med tanke på vad en fick med mig hem i alla fall! 

(null)

Team mössor och en enorm, tunn, hoodie med Nordic Physique’s tryck präntat sådär galet snyggt och helt jävla rätt! 

Och mina älskade (bästa som finns, jag skojar verkligen inte, både innehållsmässigt och smakmässigt!) XLNT Sour Watermelon BCAA!

Jag kan inte gå en dag utan en, helst två, skopa av denna. 
I en snygg XLNT-eller Mmsports stor vit favorit-snygg shaker, proppad med isbitar!!! 

Sommarens-och livets jävla dryck alltså! 
J A G 
S K O J A R 
I N T E 





Kommentera

Publiceras ej