(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Då var det back to work igen imorgon då. 
Med hundar på halsen, laddad kyl och frys, även en laddad gottelåda, en ledtråd om vad den innehåller har ni bilder ovan. 

Trodde inte jag skulle uppskatta dessa två dagars ledighet för fem öre. 
Brukar hata att vara ledig. 
"Jag är värdelös när jag inte ’gör något’ vettigt". 

Men har iofs hållt igång konstant hela helgen plus dessa två dagar ändå. 
Så kanske därför det känts okej, till och med skönt för en gångs skull! 

Fast jag har fått ta allt i min takt. 
Oavsett vad jag gjort så har det varit när jag velat och när jag orkat

Inga tider eller tåg att passa.   
Förutom en stadsbuss häromdagen, sent på kvällen i pissregn, men det räknas inte. 

Det har varit skönt. 
Håller tummarna nu bara att min jävla stress-ångest och återkommande sömnproblem kan släppa också. 
Jag hatar medicinen jag måste ta för det. 
Jag hatar att känna såhär. 

1 kommentarer

Emma

28 Dec 2017 17:42

Åh hundar är verkligen världens bästa, både som vän och stöttepelare!

Svar: Dem är allt!! <3
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej