Lite blandade bilder från sådär två månader tillbaka. 

Från tom på liv och lust, till hög på livet. 

Och full av mat... 
"Let the gains begin" typ haha! 
Något jag tydligen tar på stort allvar då jag för tillfället stoppar i mig oförskämda mängder mat och gotte. 

Måste oavsett vad styra upp kosten igen. 
Mindre bars, glass och (särskilt) chilinötter och chips, min mage är verkligen kaos just nu! 
Så hur mycket jag än hade velat kan jag inte leva på det där längre. 
Och nä, jag menar inte att jag lever, lever på det, självklart äter jag mat också. Men det kan bli för mycket av det goda! 
Sen spelar det ingen roll åt vilket håll du ska! 

1 kommentarer

Anonym

08 Aug 2017 12:43

Hejj
Jag hitta din blogg idag och tycker att du är toppen. Vill fråga dig om det är okej så klart?
Räknar du kalorier, om ja hur många är din daglig intag och hur många gånger om veckan trännar du? Styrke bara eller med cardio?
Tack du är awesome!!!
Mvh

Kommentera

Publiceras ej