Oavsett vad. Är kvargen alltid obligatorisk.

Och att äta med halva fejjan är tydligen lite min grej när jag är i Köpenhamn, gärna med håret också.

 

Blåbärs kvargen från Lindahls är min absoluta favorit efter nötchoklad, kan knappt fatta att jag väljer blåbär framför hallon och vanilj!
Vad hände där liksom?

 

Sen fortsatte äventyren lite.

M&M peanuts (MY LOVE!!!) i sånna här tryck automater, bara att fylla påsen!
Man vill ju inte göra kassabiträdet besviken ;)

Donuts i alla möjliga smaker och färger, Managers favourite (choklad med kokos), lemon frosted, white chocolate cookie crumble, liksom KOLLA BARA(!!), jag dog, på plats!

 

Och iskaffe (helst med vanilj) i denna 25+ värmen?
JA TACK!!

 
 

Sen bar det av hem till Sverige.
Såklart med lite "middag" i bagaget, då jag lär vara hemma rätt sent och har en del att fixa innan jag kan landa ordentligt.

Och den där grillade chili marinerade kycklingen blev om möjligt ännu godare när jag fick en godkänd anledning till att äta den med händerna. ;)

Tillsammans med en Spicy Lime Rawbite kan jag nog stå mig tre timmar till innan magen börjar skrika igen haha!

Kommentera

Publiceras ej