Nääää alltså no words needed. 

Lite mer värme, strøget, burgare, världens godaste sushi, grill och sallader, sena sommar kvällar på uteservering med värmelampor och ett levande Köpenhamn, ute kvällar med på tok för många cider, öl och sourz, Bakken tivoli med mina bästa, lite skrik och panik, träning på ett överhettat gym... 


Trots allt det hemska och jobbiga som utspelade sig under sommaren, så var höjdpunkterna så pass höga att när jag idag ser tillbaka på sommaren som gått, minns jag mer av det som var bra än av det dåliga. 

Och det betyder bara en sak; 
Att jag har så pass bra människor i mitt liv att jag trots alla nedgångar kan och kommer må helt bra igen. 
En dag. Väldigt snart! 


Men tills vidare så befinner jag mig på gymmet. Försöker bygga upp det jag förlorat under mitt lilla kaos, och mer. 
Tills vidare fortsätter jag söka jobbjobbjobb. 
Och tills vidare ska jag se till att boka in mer roligheter för jag måste verkligen ha saker att se fram emot annars faller jag ihop. 

1 kommentarer

Sofia

22 Jan 2016 16:41

Usch vad jobbigt att du inte mår så bra för tillfället och att det känns som kaos. Vet hur jobbigt det är.. Men kämpa på vännen, du är så jäkla stark, du klarar allt! Du är en krigare, en surviver!

Kommentera

Publiceras ej