Som några av er redan har förstått så har jag beställt och beställer fortfarande en hel del från iHerb.com
 
Av den enkla anledningen att så gott som all hälsokost är billigare där än vad den är i Sverige. Ni anar inte hur många hundralappar jag sparat på att köpa allt från Questbars, kokosmjöl, stevia, kryddor, cacao nibs med mera därifrån! 
 
Visst tillkommer det där lilla med tull och frakt, men håller du vardera paket på max 1814g blir det inget att hänga läpp över. 
Just därför beställer man hellre flera "små" paket än ett stort per gång! 
 
 
Och med min kod MKM485 så får ni även rabatt på er första beställningni lägger där!  
 
 
Som denna gången fick jag ihop två paket med rent godis! 
 
Meningen med hela den här beställningen var att jag enbartskulle in för att beställa hem tablettburkarna ni kan spotta på bilderna ovan och bilden nedan. 
 
Men som vanligt när det gäller iherb, vill man ju nå den där vikten som är max-vikt för paketen ska bli så billiga som möjligt i frakt osv. men ändå få så mycket som möjligt för en billigare peng! 
 

Vad är då Ashwaganda
Det tänker jag faktiskt inte ta upp här, för att bespara er en smärre roman av ren fakta och som kanske-inte-ens-stämmer, för visst är det väll så med naturläkemedel? 
Man kan aldrig veta om det verkligen kommer fungera för just dig? 
Eller hur mycket och bra det kommer att fungera? 
 
Därav två burkar, för om, bara om... 
Så kommer det vara värt vartenda öre, och btw sparade jag minst 400kr genom att beställa två burkar via iHerb än att köpa dem här i Sverige, piller som pulver! 
 
Här kan ni läsa mer om Ashwaganda!
För helt ärligt, jag tycker ni ska läsa om alla hälsoeffekter den kan ge, grym grej det där! 
Pulver som piller. 
 

Och när jag av en ren slump hittade dessa, BCAA/aminosyror med smak av chai latte? 
Jag trodde jag skulle dö, så där var planerna om bara ett paket denna gången körd i diket, för jag var ju bara tvungen att lägga dem i ett separat paket, minst tre, för tredje gången gillt osv right? ;) 
 
Och jag kan säga som så här att den är lika gudomlig om inte bättre (noll socker, typ noll kalorier, proppad med energi och bcaa = mer gains än en vanlig sockerbomb) än vanlig chai latte. 
 
Plus att smaken satt som en smäck, precis som riktig chai latte, jag dog! 
 
Bra jobbat där Optimum Nutrition! 
 
Nu väntar jag bara på att iHerb ska få in Vanilla Latte och Caramel Macchiato!! 
 
Sa någon ha-begär haha? 
 

Att jag sen beställde lite av det vanliga jag alltid brukar beställa när jag hänger inne på deras hemsida, för ja, jag hänger verkligen där, i timmar. 
Fyller och tömmer min "korg" om vartannat för att vikt och allt ska gå ihop, och för att man hela tiden hittar nytt, roligt, "måste pröva" - saker hela tiden! 
 
Stevia i pulver form, alltid NuNaturals, dem är helt klart bästa sötningen ever! 
Inga uppblåsta, irriterade magar av dessa, och väldigt små doser behövs jämfört med ex Sukrin, kristalliserat stevia, SukriLätt(?)
1 matsked vanlig sötning är max 1 tesked här liksom! 
 
Likaså brukar stevia droppar i alla dess smaker, ingår i mina paket, men inte denna gången, har mitt lilla lager kvar än så länge. 
 
Cacao nibs, ett måste, i bak, på gröt, som snacks. 
Rätt och slätt kakao bönor i småbitar! 
Sjukt goda är dem, och helt naturliga, sockerfria osv. 
 
Kryddor och extrakt, standard brukar vara vanilj-och maple extrakt, pumpa paj, äppel paj, och diverse socker-och tillsattsfria godingar till mat. 
Denna gången blev det en för mig ny, fiesta lime, tänk er den på kyckling hörni ;) 
 
Frystorkat kokosvatten?
Ja, kokosvatten, jag älskar kokos, i alla dess former (förutom oljan..) men kokosvatten är rätt dyrt här i vårt avlånga lilla land. 
Och här får du det frystorkat, med smak, hälsoeffekter och all näring väl bevarat, en påse ger x antal liter (tippar på minst 10 efter min slarviga uträkning), och för cirka 1/4 av priset du hade gett här in le Swede, för samma mängd. 
 
Lypsyltorkade frukter och bär åker mest med för att jag ska ha någonting att fylla ut paketet med. 
Vikten ni vet... 
 
Så det var det. 
Min lilla iHerb beställning för denna gången. 
Tror till och med detta är mitt första "riktiga" inlägg gällande det. Vilket kan tyckas vara på tiden då jag beställt från dem i minst tre år nu. 
 
Så vad väntar ni på??? 
In och beställ en massa billigt hälsoskit för en liten peng liksom, proteinbars, choklad och granolor, protein pulver, bcaa, alla möjliga slags kosttillskott, rubbet, det finns där! 
 
Och glöm inte att du får rabatt om du använder min kod med :) 
 
MKM485

Kommentera

Publiceras ej