Fredag förmiddag blev ett axelpass med nästan bara militärpressar. 
Hantlar, skivstång, maskin, lätta, tunga, högreps, vanliga, mest för att jag kände för lite variation från alla de sedvanliga hantellyften åt högervänsteruppochner. 

Men dem tog rätt bra! 
Bilderna ovan var som, nästan alltid, innan jag satte igång. 
Är aldrig särskilt pepp på att fota och leka ego under eller efter ett pass. 
Under passet vill jag ha full fokus på just träningen och inget annat. 
Efter passet, vill jag bara halsa mina amino sen hem och äta! 


Men hem skulle jag inte. Dusch på gym och matlåda ute i blåsten (hej jag åt nog mer av mitt eget hår än maten) sen tåget till Köpenhamn, med kungen i lurarna. 







Blev en mjukstart för att ladda upp inför lördagens förfest och utgång. 


Marsipan på flaska.
Alltså jag hatar dem vanliga Cherry Cola så varför i hela världen skulle jag tvunget köpa denna? 
Jo. För mitt flera är gamla missbruk av Pepsi Max dök upp i hjärnan när jag såg den, liksom jag måste ju alltid pröva allting! 

Kan säga som så att den stått i kylen sen två danskar och jag dissade den. 



Beställde extra ingefära 'cuz... Det är så jäkla gott! 
Hade dock inte förväntat oss att dem skulle skicka med ett halvt kilo. 

Mitt bland alla cider, kapten morgan, vodka mm så tvingade jag på en dansk både ingefära och en stor klump wasabi. Trodde jag skulle dö av garv! 

Note: 
har ni aldrig testat "deep fried crab maki" you probably should. Otherwise you haven't lived! 



Det är något visst med när jag har håret löst. Tydligen. 
Är det verkligen sådan stor skillnad? 



Ut och äta biff med grabbarna grus!
Rene som jag inte träffat sedan jag var 16, kom också igårkväll, och han var precis lika go och glad som förr. 
Saknade människor alltså! 

Dem gör en hel. 


En ny dansk som dök upp. 
Hur jävla go som helst han med.
Och nä det var faktiskt hans idé att vi skulle ta en selfie! 
Jag ler som en gris haha. Inte ofta det händer på bilder, mina tänder(!!!!), men jag var taggad så då händer det ibland. 


Och dääääär tog kvällens bilder slut. 
Vad som hände på den ovan har jag ingen aning om. Men när jag hittade den imorse, tyckte jag att den gjorde ett riktigt bra avslut för inlägget. 

Hoppas ni haft en bra helg allihop! 

Kommentera

Publiceras ej