Ibland är det så att till och med jag undrar vad sjutton det är jag sysslar med... 


Men men, lite (eh... dubbelt upp av allt, matkoma big time!) gröt, choklad kasein, kanel, vanilj stevia droppar och mandelmjölk på det så är jag och min foodbaby redo för sängen. 
Ätardag is over och fy för vad lättad jag är över det! 

Har en hel natts sömn att ta igen innan jag stiger upp och kör ett tidigt, om än inte lika tidigt som idag, pass på gymmet innan det bär av till Köpenhamn äntligen igen. 
Sushi, party, goa människor that's for sure och bara allmänt gott mående. 
Det måendet jag får av att umgås med människor som lyfter mig. Inte tvärtom. 


Bryt dåliga vanor. Dem vanor som får dig att stanna kvar hos dem som får dig att må dåligt, dem och det som stjälper dig. 

Du förtjänar (precis som jag sagt och skrivit så många gånger förut) lika mycket av den energi du ger ut. 

Se till att du får tillbaka det du förtjänar.
Varken mer eller mindre. 

Kommentera

Publiceras ej