En lite lätt svullen morgon startades med packning av det sista och frukost innan bror och J hämtade upp mig för min första IKEA tripp ever. 

Det var första och troligen inte sista gången jag besöker det stället. 
1, jag gick vilse minst 4 gånger och höll på att inte hitta ut!
2, jag tappade bort mitt sällskap (mest mitt eget fel då jag tvunget ska vandra iväg på egen hand, alltid, som ett litet barn!?) minst 2 gånger...
3, dem hade inte ens, jag upprepar, inte ens laktosfri mjölk som jag kunde få i mitt kaffe! 
Hallå? IKEA? Skärpning för fan! 

Sen slog jag mig och snubblade oräkneliga gånger men det kan jag väll tyvärr inte beskylla IKEA för. Min egen medfödda klumpighet är ett faktum! 




Blev sen avkastad i Malmö där jag skulle döda lite tid. 

Sushi från Chill Out (himlagod och helsike vilket tryck man fick i benen efter den carbloaden!), trevligt umgänge, den nya Nocco Hallon/massor med Cola vanilj och minimalt med sömn som uppladdning inför morgonens arbetsintervju. 



Lagom inte-pigg klev jag upp imorse och fixade lite snabbt, drack min sista Nocco Hallon (jag har inte varit särskilt glad för dem öht, men man måste ju testa allt nytt right? Den var faktiskt riktigt god!) och formshotta lite innan taxin hehe tog mig till Hotell Plaza för intervjun. 

Om två veckor får jag svar, hur jag känner inför det? 
Väldigt likgiltig. 
Tappat lusten helt och hållet för allt sådant, tack vare att det ska vara så jäkla svårt att få ett "bra" jobb i dagens läge!? 


Hälsade på bror, J, kattungen och min älskade Chilli innan det bar av hemåt för denna gången. 
Lite prommis med min ängel, en celsius (ja jag har seriösa problem med mitt koffein intag!?), musik i lurarna och ett ändå helt ok väder! 


Hem och äta frukost klockan 13.00 för att sedan sätta igång med allt söndags-göra. 
Disk, matlagning (favvo grönsaksröran på bilden ovan damn!!!), lite småplock och städning innan jag tar och startar en ny vecka! 

Kommentera

Publiceras ej