Som nämnt i förgående inlägg tog jag mig till Malmö igår, efter gym, dusch och lite sånt smått. 
Marknaden blev det visst inget av, tyckte tydligen det var viktigare att spendera nästan 3 timmar på gymmet för att mata sönder det lilla jag orkade.

Efter att ha maxat bänk, både lutande och liggande så var det en dum idé att ens tänka rygg. 
Men envisheten är som vanligt på fel plats. Så blev lite lätt, högreps inkl lite benpump mest för att det var roligt.

Kallar det "vilodagsträning"...





Är ingen "växt-vän/ägare-av-gröna fingrar", men vissa växter ser ju bara helgrymma ut!? 


Blev i alla fall Malmö standard; sushi från ChillOut, lite go påfyllning från Elit, träning på Elit (hej hej här kommer den vandrande reklamskylten igen), sjögrässallad i mängder, myspys och lite sånt som gör en rätt glad ändå! 




Ett nytt Elit linne fick jag också tag på. Ett rött(!) och ja, herr modellen, men so what, det är stort, luftigt och man slipper dö av svett. Hur bra? 



Fyra bilder på den där förbannade sjögrässalladen i ett inlägg? Borde kanske lägga upp någon varning någonstans om att jag är en av världens mest tjatiga människor ibland? 

Blev i alla fall grym påfyllning efter gym idag, rostbiff, sjögrässallad, så jäkla gott! 


Fuling guling där.

Men hem kom jag även ikväll. Tyvärr. 
Nästan så man börjar fundera på att joina uteliggarna i Malmö eller något bara för att slippa vara hemma haha! 

Veckans planer är så intressanta som träna, plugg, köra på körskolan, mer plugg, mealpreppa lite, ännu mer träning, för att sen åka till Malmö igen på fredag! 
Denna gången pekar pilen dock mot lilla favoriten Evelina. 
Men ska nog kunna klämma in något Elit där med. 
Mig slipper dem tyvärr inte så lätt. Återigen, haha... 

1 kommentarer

Angelica Olsson

28 Sep 2015 10:49

OMG fattar du vad dina ben har utvecklats?!? Galet snygg ju! Btw, hur är den där bcaa:n?

Svar: BCAAN ÄR GULD JAG ÄLSKAR DEN GODASTE JAG NÅGONSIN SMAKAT! Och nej jag har varken spons eller någon form av rabatt hos dem! Jag bara ÄLSKAR denna! Is te är också verkligen is te! Men kokos, som att dricka flytande riktiga kokos flingor fast rent typ? SÅ GODA!

Och gud vad glad jag blir tack tack tack så jätte mycket!!! :D
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej