Lund över natten och även BB buddys kör hardcore med Wake Up Energy ;) 




Och från det att jag landade hemma, vid 16, var det fullt upp med att laga mat och fixa lådorna. Var inte klar förrän klockan var en 20 någonting. Helt slut i huvudet. Och kroppen. 
Och det på bilden är inte allt... 

Har i alla fall laddat upp med massa mat och (en salig blandning) choklad-och kanel proteinglass swirlat med sockerfri hallonsås och knapriga karamell kokos chips
Så nog ska vi kunna råda bot på all förkylning som har satts sig i mitt system och vara tillbaka på banan imorgon! 

Idag blev bara ett lugnare biceps och triceps pass. Tränar aldrig enbart armar i ett pass. Men kände mig inte helt hundra idag, var ändå så ofantligt sugen på att träna, så tog det lugnt och lade istället fokus på det som behöver förbättras, mina armar tex! 


En random och rätt dålig bild. Men ja. 
Trapsen skulle egentligen också fått sig en eller fem omgångar idag men var så trött mot slutet att jag faktiskt sket i det och gick och köpte mig en plocksallad istället, picadeli alltså!! 




Dem lär inte vara kvar länge till om min omgivning får som dem vill. 
"Ska du upp i WP så måste du fan äta mer! Ditt slit på gymmet är rent i onödan sålänge du inte ger din kropp det extra material den behöver för att växa!" 

Jo jag vet redan allt det där. Men det är så mycket lättare att säga än att göra right?  
Nåja, något några år till sen ska vi nog se... 

1 kommentarer

Maria

09 Oct 2015 20:24

Word på det sista där! Har en sjuuuukt hög ämnesomsättning och äter så gott som allt och alltid och stora mängder, ändå är jag inte så värst stor alls. Tvärtomproblem mot det mer vanliga och det är såååå lätt för omgivningen att häva ur sig kommentarer -.- Brukar alltid tänka precis så - vänta bara om några år ni, vänta bara och se... Hahaha Kanske kan bulka mig i tävlingsform typ? x)

Svar: Bulka bulka bulka!!! Haha :')
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej