Har ni sett Wake Up's nya video? 
Om inte, rekommenderar jag er verkligen att gå in på deras instagram eller min, där ni kan se videon. 
Musiken, stämningen, allt, den är helt jäkla perfekt!!! 

Länk: 


Och även mina bättre hälftar använder sig av dessa små "superpillerna" hehe


Glöm inte att två rör går på knappa 100 lappen och då snackar vi ändå två rör med x antal portioner i varje. 
Ni tjänar på det jämfört med att springa och köpa/beställa massa Nocco, Celsius etc. 


Där finns ju inte bara den vanliga "energidrycks" smaken heller, nej då, längre än så har vi minsan kommit! 

Naturlig fettförbrännare med hallon ketoner och gröna kaffebönor, med hallonsmak
Jag lovar att beställer ni denna, kommer ni inte ångra er, den är så himla god att jag hade kunnat dricka ett rör per dag. 

http://www.wakeup.one/wake-up-Raspberryketones-greencoffee.html

Och ännu en energidrycksbrus fast med citrus smak! 
Också jävulskt god! 
Brukar faktiskt blanda denna med päron saft, låter kanske skumt med päron och citrus men nope, blir sjukt gott! 

http://www.wakeup.one/wake-up-energy.html

Kommentera

Publiceras ej