Fick tre timmars sömn inatt, härligt! 
Nej! 
Inte bara kattens fel dock, dricker man för mycket koffein innan läggdags + att man sen innan är rätt bra uppe i varv får man typ skylla sig själv. 
Men huvudvärken är ett faktum! 

Nope, jag får aldrig ha mina WakeUp Energy ifred när jag bor här! 



Gårdagens grymmaste creation I ever made!!!

Protein Snickers, har suttit och slipat och planerat dessa länge. Typ två månader. Jag ville ju ha dem perfekta!? 
Trodde det skulle ta åtminstone två, tre försök innan dem blev bra. Men shi fick jag. 
På första försöket smasha jag det!! 
Fy KATTEN! (Hähä)
Konsistensen, smaken, nötterna, karamellsåsen, karamell/nougat botten, chokladen, ALLT VAR DÄR! 
OCH PERFEKTA BLEV DEM! 

På första försöket. Can't believe it. 
Så fort jag kommer hem har jag tre beställningar jag ska checka av, baka baka baka. 


Close up 'cuz.... It's allways needed! 

Så effin' goda!! 

Testade också denna goda igår. Velat testa dem rätt länge, särskilt denna. 
Soja bönor, lax, örter... Lät så himla gott, och visst var den god. 
Men ingen såndär "wow" känsla. 
God, helt enkelt. 


Gårdagens chill med bae'sen. 
Koffein party (där var fler burkar i vasken.....) medan jag stod och preppade Sandras potatis till hennes matlådor. 
Hon bara "jag ska fan byta ut mina i lådan och äta dina istället" 
Där har vi bevis på att mina matlagningsskillzzz blivit grymma ;) 

Stolt? Ja! Så in i helvete! 

Kommentera

Publiceras ej