Igår kom det. 
Idag hämtade jag ut det. 

Suttit och stirrat mig blind på dem på Elits webshop. Men aldrig tryckt på köp knappen. 
Why? 
Tänker bara på den Malibu Coconut spriten jag sedan några år tillbaka har fördruckit mig på. Och så fort jag ser den vill jag bara spy numer. 

Men i lördags när jag var och träffade en kompis, som har spons av dem, lyckliga jävel, deras grejer smakar ju as gott!! 
Så fick jag i alla fall smaka Coconut Splash:en. Jag dog. Återuppstod. 
Haha, Jesus but with gainzzz. 

Den smakade som att dricka typ flytande riktig kokos, tänk typ riven kokos eller kokos chips? 
Sådant i flytande form, dör så gott! 
Fast utan allt fett och kalorier, SCORE! 

Äntligen kan jag slurpa kokos utan att bli fet HAHA! 
Just messing. Kokos äts oavsett kalori-och fett innehåll. Det är ju satgott? 

Beställde en Ice Tea också när jag ändå var igång, ångrar mig nästan. Älskar iste, men är som vanligt en fjanta och tror det ska smaka något helt annat. 
Nä, testa först. Bedöma sen. 

Fick världens fulaste keps med också.
Varför orange? 
Svart eller grått eller vitt VAFAAAN? 
Eller en orange shaker med svart Elit text. 

Aja den får agera typ. Prydnad eller något... Kan inte sluta garva åt mig själv när jag testade den. 
Den matchar ju mina oranga BB byxor och min oranga träningstopp. 
Win win? 
Naeh. 

Kommentera

Publiceras ej