Invigde min första grillning på över åtta år i fredags med boy och hans mamma och sambo. Mitt ute på världens mysigaste ställe, massa natur, solnedgång, solstolar, filt, riktig sommarkväll med andra ord! 

Min första jag-grillar-och-gjorde-maten-helt-själv och gudars, fick till och med beröm för mina kyckling burgare, så goda, enkla var dem också! 

500g kycklingfärs
1/2 stor hackad lök
1 påse Santa Maria Taco krydda
Salt 

Kleta ihop, forma 5 burgare, grilla, ät! 
Med ketchup såklart, vanlig jävla ketchup full med socker omg! och grönisar! Mums! 

Hunden tyckte också om dem, den jäkelen snodde en från mig haha! 




På lördagen stack vi innan gymmet inom Elit Store för duktiga jag hade glömt träningskläderna hemma, hur kan jag ens göra det? Aldrig hänt! 
Fick bli ett par dröm shorts och linne och från Better Bodies, såklart, finns inga bekvämare eller snyggare kläder än dem! 
Hade sån noja, usch titta allt bara hänger usch, ser förjävlig ut, men efter lite sur/skäll/gnäll - pepp från A så åkte dem till slut med och ni vet, så fort man kommit igång på gymmet försvinner alla tankar och skit som annars gärna gnager sönder en. 



Elit gymmet, alltid när man är i Malmö! 
Köpte världens bästa pwo också, Elits Cola Lime, kärlek ända ut i lilltån! 



Efter gymmet stack vi hem till några av A's kompisar och hade grill-kväll, igen, fast inte burgare denna gången. 
Utan torre paket! 
Grillad torre med morötter, vårlök, citron och dill bland annat. 
Mina paket innehöll torsk med dill-och persilja smör och massa citron peppar, himmel och pannkaka säger jag bara! 

Nypotatis med dill, kall sås med kryddor rödlök och gräslök, sallad (där jag käkade halva skålen som dessutom var stor! Haha gud vad jag älskar färska grönsaker, finns en anledning att jag blir kallad kaninen där hemma!), tzatziki med mera. 

Alltså det kan ha varit något av det godaste jag ätit på länge!! 
Först grillade burgare, sen grillad firre, på bara två dagar? 
En jävla underbar variation från matlådorna! 

Sen satt vi där och myste tills 12 typ, fick skjuts hem, yey no bus, och käkade, kollade färdigt på Gladiator (sämsta slutet ju!!!) sen raka vägen i säng! 
Båda var så trötta att ögonen höll på att klappa igen. 



Och nyligen fick min Wake Up Fatburner lite överenergi(?), haha, bubbelbad, kan behövas i detta vädret! 

Haft sån tur med vädret, kom lite sommar regn igår kväll/natt, men det var så skönt ändå! 

Underbar helg med underbara människor, övergod mat, shitload med grym träning på favorit gymmet, och ja, go pojke! 

Vill aldrig hem!!! 
Men jobbet kallar, och klirr i kassan måste man ha om man ska överleva idag. 
Vill dock jobba inom restaurang/service branschen, och gärna starta npgot eget, med nyttigt gotte och mat. Drömmen! 


Och där lade sig bubbel explosionen! 

Ska iväg och träna nu med A, handla Questbar & Walden Farms Karamell Sirap till Evelina, sen inom Subway och tigga god bacon/biff/ost macka av henne! 
Något form av tack får man ju ha? ;)
Och självfallet, snacka lite skit innan tåget bär av hemmåt....

Kommentera

Publiceras ej