Efter en utekväll/natt på en liten pub i Valby sov jag som en kung från 03 till halv 12. 
Efter en månad med knappt 3 timmars sömn per natt var detta rena återhämtningen för mig. 

Blev en hel/halvdag ute i Köpenhamn och Strøget. 
När vi kommer ut efter metron låg Tivoli, med Build a Bear mitt framför nosen på oss. Sist jag var där var jag åtta och med min syster och hennes dotter. 

Tog en liten revansch igår, har fetisch för gosedjur, som är i min smak såklart hähä. Det första jag ser när jag kommer in är Toothless och Olaf, liksom hur tippat? GOTTA HAVE 'EM!! 
Gjorde dock inte dem själv, lite standard får man ju ha haha! Jag är ju faktiskt 21... 
Lat och köpte dem färdiga, sprang runt hela stan med dem i näven. Folk tittade inte ens! 
Märks att jag är kort och "ser yngre ut än vad jag är" eller? 






Måhända att den bästa sushin fås på Sticks And Sushi men de bästa burgarna får man fanemej på Sallys på Strøget!!! 
Ligger vid RizRas restaurangen. 

Gick runt i över en timme för att hitta ett godkänt ställe att käka på, kräsen som jag är, och hungrig var jag. Så detta satt så jäkla fint! 

Inget räknande, ingen ångest eller stress över den läskiga, okända maten alls! 
Bara åt och njöt av varenda liten tugga! 

Åt till och med en burk med chili mayo, majonnäs som varit och fortfarande är en av mina största fearfoods! 
Men damn, ångrar inte en sekund! 

Och deras potatisklyftor, har aldrig ätit så god potatis i hela mitt liv, aldrig någonsin!!! 
Hade kunnat beställa in fetaste jäkla fatet med enbart deras potatis och käka dem tillsammans med salt, ketchup & chili mayo! 
Aldrig ätit så gott! 

Åt bacon också för första gången i mitt lilla liv också. Ingen wow känsla, men har fått för mig att, no bacon = no burger! 





Hade lagom kul här, en kille vågade inte ens gå framför min kamera när jag skulle fota för han hörde hur jag svor och bannade över alla småbarn och folk som var i vägen för mig haha. 



Lite fördricka vid hamnen efter maten, och innan party! 



This one tho' 

Aldrig smakat, bara valde den av ren impuls inne på Meny för sur mango? Kan ju inte bli dåligt? 
Fast lite tveksam var jag då jag haaaatar Sourz Apple. Men denna....
Slukade hela flaskan själv alldeles för snabbt, plus x antal Breezer, cider och någon öl. 

Riktigt inte roligt blev det när det kickade in och vi skulle spela Runtom-Flaskan (och Fuck Digdär balans, hjärna och grejer ingick, men jag klarade mig undan jäkligt bra ändå måste jag få säga. 
Det var bara en eller två som märkte att jag inte var helt med på banan där i slutet haha! 

Men som vanligt, I can take care of myself, and everybody else who needs it, allways, no matter what! 


Kompis som snart sticker till Brasilien. 
Nooooo... 

Och jepp, mot slutet, åkte mina älskade Better Bodies på, kaaaaallt som fasiken blev det ju. 
Har ändå gått "normalt klädd" i 2 dagar i sträck nu, way to much for my cozy-body/brain!


Morgon ruffset! 
Hem klockan 7 på morgonen, käkade sushi-rester från Sticks and Sushi såklart, så jäkla gott! 

Sen sova till halv ett. Hur skönt som helst! 
Detta har varit min bästa semester på länge! 
Sömn, god mat, fest, fint väder, fina människor, glad glad glad! 


Fick testat denna också, ännu en surprise från buddy. Huuuur god? 

Magen hatar mig ju men aaaah jag älskar skyr/kvarg/yoghurt/filmjölk osv <333


Inte för att någon av oss var särskilt bakis eller så, har den skillen att jag så gott som aldrig blir bakis. 

Men lagom slitna efter veckor med jobb, för lite sömns, för oss båda och sen två dagar i fullt rus på det! 
Även om det har varit två GRYMT ROLIGA dagar så tar det ändå på en! 


Så en påse Kims (de enda chips jag äter, någonsin!) chipselipsi, två små paket med Pingu stänger (choco-fant/kokos/jordgubb ååååhhh!!!) så sitter jag nu på tåget hem... 

Med den stora 1/2 kilos påsen med ännu fler Pingu trollstavar! 

Kommer må så illa om någon halvtimme, men ah... 


Leeeeev snabbt • dö ung!

Kommentera

Publiceras ej