Innan vi slaktade lite axlar. 
Trodde jag skulle ge upp efter bara de första repsen, men jeeees jag gav mig fan på att detta skulle bli ett mördar pass. Och det blev det! 
Mind Matter! 

Vill vill vill upp i Womens Physique/Bodybuilding. VARFÖR SKA DET TA SÅN TID? 
Kommer väll som max kunna ställa upp i bodyfitness om ens det!?
Tänker liksom aldrig i hela mitt liv kliva upp på scen för att hamna under en femte placering. That's never gonna happen! 

Jag vill ha standard! 
Inget jävla anorexia fall med lite muskler! 

Detta hände bara inte...
Fast jo, det var precis vad det gjorde. Questbars och helst alla proteinbars ska förvaras frysta! 
Sen kan man sitta och suga på dem som det vore glassar. Tycker nästan inte om bars längre om dem är rumstempererade, kylda åtminstone man tackar! 

Tre på morgonen, en på kvällen för dem är så jäkla goda
Tro sig tusan att dem tar slut så fort? 
Nä, har faktiskt ändrat lite på det där, max 1-3 om dagen nu för tiden. 
Avgiftning..? Nä, TORTYR!!! 

Kommentera

Publiceras ej