Rätt onajs face men hello, woke up like disss! OCH JA DET ÄR SANNING MEN IBLAND HAR MAN FAN TUR! 
Så fuck dem på instagram som bara "nä folk som fotar & skriver så ljuger, dem står i spegeln och fixar sig först, i alla fall alltid lite gran." 
Sure, some people does. 
I am not "some people"! 


Kasein - (ja vi ÄR i Sverige, squat? Deadliiiifts? Casein? Jamen KNÄBÖJ MARKLYFT & KKKKASEIN MAN TACKAR!) - kanel & vaniljpudding gröt, underbaraste jag någonsin gjort, härligt också när man skriver till någon och tipsar när dem skriver att deras gröt med whey protein inte blir god, sen gör dem den och bara "bästa idén jag fått ever!" 
Jomen tack för creden liksom... 

No filter No problem! 
Fattar mig inte på folk på instagram, vad tror dem filter är till för?
Ja precis! 
Att användas! 

Personligen kör jag oftast på lätta filter, lite mer ljus eller mer mörka. Men kör man skuggning+mörkning+linjer osv för att förtydliga magrutor mm. så kan det ju vara lite bekräftelsewanties, men vad är problemet med det? 
Vill dem göra så, låt dem för tusan göra det! 
Sålänge inte ni gör det själv, så bara låt det vara! 

Jag gör det inte särskilt ofta (lägger 10 filter för att magrutor mm ska synas mer) men något litet insta-fjant-filter kör jag nästan alltid på. 
Är vi klara med det nu? 
Bra! 

Återigen, no filter no problem! 
Problem? 
Leave this blog...

Älskar för övrigt pumpen man får i axlarna. Åh vad jag älskar den! 

Liten seger dans efter axelpasset med mindre pump, snarare jäkligt döda axlar, körde bröst dagen efter. 
Ingen bra idé, axlarna är så döda dem bara kan bli! 


Look mad? 
That's the way I feel. 
Dålig månad, dålig mage, dålig Mia. 

Med vänlig hälsning, 
Dumma mig 
Aggressivt inlägg detta blev, förlåt..? Fast bara lite, behöver spotta och fräsa lite ibland. 

Kommentera

Publiceras ej