I helgen är det Grand Prix för er som har missat det. Och jag ska dit med några kompisar på Söndagen. 
Gissa vem jag kommer missa på Lördagen? Om inte självaste crewet bakom Swenutrition!!! 
Alltså hur mycket otur? 
Nåja, som det lät så kommer dem snart att hitta på en liten surprise så jag få chansen att träffa världens bästa/schysstaste företag!! 

Men för tillfället ligger jag bara i sängen efter lite matlådefix och insåg även att ytterligare 2 kg kyckling måste tillagas innan söndag iaf! 
Lever gärna på ris och grönsaker iofs, men this girl needs her protein! 
Och nej, inget protein pulver eller proteinberikad mjölkprodukt i hela världen kan någonsin ersätta den riktiga maten, det riktiga proteinet! 
Många verkar ha hamnat lite i diket där, proteinpulver, protein - bakelser, kakor och bars, kvarg, keso och kvargyoghurtar i all ära! 
Dem är helt klart bra som mellis mm. sålänge magen pallar det. Men det ska inte ens vara 60% av ditt dagliga proteinintag. Vad din kropp behöver är mest riktiga/rena/ordentliga proteinkällor! 

Det var något jag fick lära mig när jag var hos Jesper och pratade kostschema. Jag blev själv helt överraskad av detta faktum. Men det är, fakta

Ät mat ej bars typ... Haha! 
Det är inte bara proteinet det handlar om heller, utan näringen också. Riktig mat före allt annat smått & gott som finns att få tag på idag! 

Nytvättad och insmörjd tattooo! 
Och en trött... Sak..? 

Kan fortfarande inte sluta stirra ögonen ur mig på denna lilla skönhet! 
Bästa valet jag gjort på länge förutom att återuppta mitt liv. 

Syns det ens något? 
Irl såg mina armar grymt snygga ut men så fort jag tog bild så blev det inte alls lika bra. Fuck it! 
Jag ser i alla fall. 

Som en mega god vän sa till mig:
Jag motiveras faktiskt inte av andras mastodont/rippade kroppar, den enda som motiverar mig är faktiskt mig själv! 

Så sant som det är sagt! 
Alla bilder jag ser och har sett, visst ser dem grymma ut. Men jag har faktiskt aldrig sagt eller tänkt "så ska jag se ut" "det ska jag jobba för" osv.
Nej, för det enda jag strävar efter är seriöst att bli bättre, starkare och snyggare än vad jag var förut. 
Vilket inte är så svårt haha *vandrande pinnen*. 
Men nä, ni fattar poängen! 

Avslutningsvis... 
Amen! 

Kommentera

Publiceras ej