Använder aldrig PWOer till träning, aldrig. Men smakade som sagt denna på Grand Prix i söndags och den är ju urgod! 
Så den får agera go dricka när suget slår till och man kanske behöver lite energyyy. 

Bcaa:n fick jag med för knappa 200 pga att jag översteg en viss summa och hur länge har jag inte velat testa denna? 
Tänker bara på den Cactus Festis drickan jag älskade som liten. *sockergris* *onyttigt turns nyttigt typ*

Och såklart, baaars!! 
Får jag någonsin nog? Nope. Aldrig.

Nutraminos bars är inget jag stött förut pga deras dåvarande skit ingredienser och näringsvärde. 
Men dem har switchat upp sina grejer lite vilket var på tiden! 
Så dessa på bilden har jag aldrig testat men ser verkligen fram emot det! 
Healthy snickers? Come at me bro! 

Och Questbars... 
Alltid Quest! 
Har efter lite hating (och tack vare Sandra) ändrat smaklökar och nu mer tycker jag faktiskt den är rätt-okej-god, nöjd Sofia? ;) 

1 kommentarer

Sofia

16 Apr 2015 10:04

Hahahahah MYCKET NÖJD! ;D

Kommentera

Publiceras ej