En underbar myskväll med min fitness twins! 
Fan vad längesedan och fan vad jag saknat våra timtals snack skratt och skit! 

Testade Actic på Högevallsbadet, sög rumpa! 
Eslöv ska det vara!! 
Men efter två timmar var ryggen mos, så det är bara att köra på alla gånger! 


En mer teknik-freakad katt har jag aldrig stött på! 



Fattar inte hur fan jag kan ha en så bra mage ändå, med tanke på hur aldrig sällan jag tränar mage, haha! 

Lagom glad för min Fajita extra stark - kyckling med wok (med majs, sockerärtor och två sorters paprika i!!!) och kokt söööööt tatter. 

Kommit fram till att jag föredrar kokt framför ugnsbakad/stekt. 
Men snackar vi vanlig potatis måste den vara ugns rostad i klyftor med vitlök och lite annat gott. Annars är vanlig potatis inte ätbar! 

Och just nu står min 'berömda' aka svin godaste aka enklaste pizza kylling i ugnen. 
Smakat helt ärligt pizza! 
Fattar inte hur jag lyckas ibland... Bara slänger ihop lite av ditt och lite av datt och voilà! 
Mina smaklökar gör dampvolter! 


1 kommentarer

Sofie

08 Apr 2015 13:43

Actic i Eslöv är bäst!! Jag trivs jättebra där!

Vitlök är bäst, det kan man ha till det mesta! ;)

Svar: Ja fast har hörts gott om actic i Lund, Olympen..? VITLÖK ÄGER! Synd bara att man stinker så jävligt efter att ha ätit det :'D
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej