Alltså skjut mig någon jag är fan beroende av Cookie Dough Questbars! 

Kan klämma i mig nästan en hel låda helt själv bara en dag. Hur sjukt är inte det? Ah dock blir ju då andra måltider lidande, dem mättar ändå liksom. Men så gott jag dör! 

Ända sedan jag smakade den för första gången (längesedan nu ju, dags för silverbröllop kanske?) var den en given vinnare. 

Men dem är fan farliga! 
Ska försöka mig på en avgiftning eller något snart för jag är sjukligt beroende. Kan.Inte.Vill.Inte.Sluta.Äta.Questbars. 
Typ helt besatt, så vi får se... 
Kanske jag klarar det kanske inte? 

Klarade ju, efter måååånga om och men att bli av med mitt Celsius beroende
Står i skrivande stund och dricker en Apelsin faktiskt hehe, men att bli av med ett 'beroende' handlar inte om att aldrig mer äta/dricka/göra det, det handlar snarare om att äta/dricka/göra det med måtta

Det där ordet 'lagom' har fan aldrig funnits i min vokabulär! 

1 kommentarer

Jessica

13 Nov 2014 11:40

Guuuu va skönt att jag inte är ensam, kränger en hel låda på en e-m LÄTT !!!! Dock proppmätt men det är det värt ;)

Svar: HAHA GU VA SKÖNT ATT JAG INTE ÄR ENSAM DÅ!!!! Började fan bli lite orolig där ett tag! Men asså dem är ju för jäkla goda! Kan inte sluta seriöst! Men nu är dem helt slut och jag har satt köpförbud på CookieDough för kan seriöst inte kontrollera mig. Haha :')
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej