Hemskt ledsen att uppdateringen här elikamed noll. Men förtillfället jobbar jag röven av mig, pressar bokstavligen talat in träningen på mitt schema och ska snart vara hundvakt mitt på allt. 
Ångesten gräver djupa hål i mitt huvud.

Jag har mitt på det torra. Än sålänge. 
Försöker ta en dag i taget och låta morgondagen föra med sig vad den vill. För det tar jag då, imorgon, inte lönt att stressa upp sig och få ångest över saker man inte ens kan göra något åt. 

Men det är svårt. Det får jag medge. 
Nästan outhärdligt.

Två från dagens axel-och triceps pass som jag genomförde genom en dimma. Som sagt. Ångesten kan verkligen komma olägligt! 
Dock gick det trots allt väldigt bra!

Sommarbär.

Tog min BK oskuld i helgen när jag och mina favvosar var på Liseberg. Lunch klockan 19:00 på kvällen? Jamen varför inte? 
Ska aldrig mer klaga på BK's utbud av mat, dem har verkligen utvecklats sedan jag åt där sist (typ 10 år sen).

Ett random snax från någon random kväll. De nya Läkerol Yup är sjukt goda(!!), morötter <3, hittat nytt favvo te och en av alla mina favorit bokserier; True Blood. 

2 kommentarer

Lisa's healthspo

11 Jul 2014 19:48

Det låter jobbigt med så mycket stress! Härda ut och försök att inte ta kål på dig för mycket!! Vad är det för spännande som du köpte på BK? :)

Svar: Gäller att skaffa pansarskinn eller nåt i dagens samhälle för att överleva ;) nä men tack för omtanken fina du! <33

Maten ska vi inte börja snacka om för börjar dreggla var gång jag ser bilden ^^
Caesar kyckling wrap & grillad kyckling sallad. (pommesen fick åka med på bilden men blev fiskmåsmat efteråt)
Mia Olsen

Alice Bomberg

03 Aug 2014 11:44

Va snygga armar du har!! Keep it up

Svar: MEN TACK SNYGGING!
Och du ska inte snacka för mkt för fasiken vad DU ÄR RÅSNYGG SJÄLV!!
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej