ibland är kanske min hjärna lite före i utvecklingen. jag vet ingenting helt säkert men när jag väl bestämt mig för något så genomför jag det. om det så skulle råka ta livet av mig i slutändan.
men när hjärnan tydligen ligger steget före kroppen så kanske jag borde fundera på att take it slooow, just for the moment. vilket inte riktigt är min starka sida. allting ska undan, ju fortare ju bättre, alltid ska jag ha saker att göra annars slutar det med rastlöshet som utvecklar sig till panikångest som sedan slutar med att ingenting alls blir gjort.

jag: vad fett det hade varit att testa på något nytt. något sådär riktigt extremt, typ dieta kanske? det har jag velat göra as länge men aldrig kunnat ju.
R kastar en mördarblick rätt i nyllet på mig som säger allt.
R: du kanske borde fundera på att bulka upp dig istället din idiot, bygga upp din muskelmassa innan du börjar dieta bort fettet du inte ens har!

längre än så kom vi inte med vår lilla talkshow. 
bättre försök nästa gång! 



ni får ursäkta mitt extremt inte så fina face... men lite mer musklemassa hade ju inte suttit fel?

5 kommentarer

sophie

15 Oct 2013 13:45

oh my god Mia, vilka magmuskler!!!! Jag ska köpa den där ab circle pro hahaha, från tv shop.

Svar: Haha men gud tack! Och ett tips, spara din pengar istället för att lägga dem på något sånt lurendrejeri :-*
Mia Olsen

Linnea

16 Oct 2013 12:34

Oj jäklar du är verkligen fit! Assnyggt även fast lite mer fett inte hade skadat ;) <3

Svar: Nä haha jag har fått höra det nu x antal gånger av många. Både familj, vänner och helt utomstående. Kanske dags att börja lyssna för en gångs skull :p

Men puss på dig fina! <3
Mia Olsen

JUNITJEJ

19 Oct 2013 12:27

Vilken vältränad kropp!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Mia Olsen

Josefine Andersson

20 Oct 2013 12:42

Miafina, musklerna behöver ju mat om de ska växa :D (vilketjagvetattduredanvetom,menändånlixom)

sv: HAHAHAH SÖT DU ÄR!!! Klart jag har koll på dig miio :D
PUSS

Svar: Du är lika go och snäll som alltid!!
Fattar inte hur länge jag har följt dig och aldrig "vågade" kommentera. Minns första gångerna jag började, tänkte bara att hon måste tro jag är en jävla tönt eller något haha.

Men alltså ångrar det inte för en sekund!
Har velat träffa dig ända sen start, och hatar att jag bor så långt ifrån :O :p
Mia Olsen

Milina Salihodzic

26 Oct 2013 15:26

Sjukt snygg kropp!

Svar: Tack :D
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej