Värmekudden slängs in i micron, med skakande händer och värms i 8 min. mot slutet stinker det utav bränt vete i hela köket.
Jag råkade visst värma den alldeles för länge.
Den brännande heta värmekudden läggs på bar hud och det svider, och gör så fruktansvärt ont. Men det är skönt, fast jag vet att det imorgon kommer vara fullt av fula röda märken och blåsor.
Brännskador? Det är väll så det kallas?

Jag bränner gärna sönder lite mer hud när jag ändå kan. För att få bort den där smärtan, ångesten och paniken som ändå aldrig försvinner.

2 kommentarer

Johanna Brunnberg

24 Sep 2012 22:10

Vännen vännen.. Att skära sig, att bränna sig, att spy bort ångesten hjälper inte, man flyr bara från problemet som ändå kommer ikapp snabbare än man tror.
Sv: Du är ju alltid för himla gullig, tack..
Du är inte konstig, du är fullt normal som har såna tankar! Jag hatade min kropp dygnet runt förr, tittade på gamla bilder och bara stirrade på dom. Jag kunde sitta och stirra på en 35 kgs lätt Johanna i flera timmar.. Men du kommer inte sakna den sen, då kommer du istället äcklas och undra hur du kunde vilja se ut sådär.. Jag äcklas avv mina gamla bilder, det är hemskt och när du är friskare och klarare i huvudet kommer du verkligen förstå hur jag tänker.. Mia, ge inte upp!! <3

Johanna Brunnberg

25 Sep 2012 10:16

Sv: haha! Vet inte om jag någonsin blivit helt nöjd när jag klippt mig, konstigt det där..
Oj, jag äter pizza så sällan men absolut någonting med banan och curry! Och sedan brukar det bara bli massa grönsaker utöver det då jag är veggi :)<3

Kommentera

Publiceras ej