veckan man borde känna sig som mest kvinnlig känner man sig som mest manlig.
har alltid varit sådan att jag tycker folk som klagar på "mens mage" överdriver en smula. vad jag menar är följande. att så mycket kan väll ändå inte en mage svullna upp och värka för lite blod som vill ut?
ber hemskt mycket om ursäkt från och med nu. ska aldrig mer säga aldrig. igår hade jag verkligen denna "berömda" mage utav bara helvete. dock kom smärtan bara emellanåt. men då fick jag också ligga / sitta i sånna sjuka ställningar att man hade kunnat tro jag var ett riktigt sick-o'.
var ute och rökade i uterummet när smärtan slog till. och jag av ren reflex snurrar runt tre varv, på tå och hukad. när jag sedan kom in tittar pappa på mig och rynkar på ögonbrynen; "ska du börja dansa balett igen?"

så ni icke-feminina läsare (de få jag har) lär med all säkerhet lämna denna blogg efter detta inlägget. men liksom. efter nästan tre års uppehåll pga undervikt så är jag faktiskt glad över att ha skitet igen. ändå är jag inte ens i normal vikt än. jag gillar min kropp!

7 kommentarer

--

29 Feb 2012 12:54

Åh grattis! Tyckte det var på plats med ett grattis att mensen är tillbaka (eller har den varit tillbaka innan..? aja förlåt att jag inte har koll). Men jag är lika som dig och har tyckt folk är gnälliga och dryga som pratat om den där heeemska mensvärken. Så såklart fick jag själv prova på den. Inte ens när jag fick hämta syster likblek och nästan avsvimmad i mens-smärtor trodde jag på att det kunde vara så hemskt med mensvärk.. menmen, fick lära mig den hårda vägen att det visst kan vara lite(MYCKET) smärtsamt xD

ellen

29 Feb 2012 15:59

är det första gången du fick det nu efter uppehållet? :)

Joëlle

29 Feb 2012 19:37

Mensvärk är pest och pina. Haha.

Sista bilden är magiskt fin.

<3

Joëlle

29 Feb 2012 20:16

Sv; Ah men va bra att den är tillbaka! Grattis, eller vad man säger till en sån sak.. :) Ja det är verkligen ett kvitto från kroppen. Det är ju så det ska va så man ska väl inte klaga..

Kram och tack!

Sophie

29 Feb 2012 21:44

<3 GRATTIS! :D

K

01 Mar 2012 20:23

Jag gillar också din kropp från botten till toppen <3

K

01 Mar 2012 20:24

Jag gillar också din kropp från topp till tå<3

Kommentera

Publiceras ej