sitter just nu och snuvar, nyser och hostar om vartannat. halsen är öm och svullen, näsan är helt överstyr och mitt huvud bankar som om någon med ett trumsett har bosatt sig där. likförbaskat pallrar jag mig till skolan och jobbet. allting har ju precis börjat, och iaf sålänge man är som jag behöver man vara med redan i början för att liksom komma in i allt. så jag kämpar tappert på. 
det mesta med de individuella valen verkar ha ordnat sig och jag hamnade på dans och engelska B. rätt chill ändå. på dansen idag var det hiphop som gällde. fy fan vad svårt det faktiskt är!
när man ser en video tänker man liksom: jaha, men lite hopp dit och något litet steg dit. inte så knepigt ju? 
men fuck of för jo, det är rätt jävla knepigt vill jag lova. men det handlar bara om träning, så sätter det sig till slut.


nu ska jag fortsätta kurera mig här med mina nya beroenden; smallville, havrekuddar, våra hemmaodlade plommon, fleecefilten och kolsyrat vatten (jordgubb/lakrits, mango och banan/kiwano).
har även sett att fler där ute är över förkylda precis som jag? så får väll bara säga till er att krya på er era små fjantar och ha det så bra i höstvädret!

7 kommentarer

matildus

29 Aug 2012 18:35

Söta snälla fina rara, blev alldeles rörd av din kommentar :$ åh, vill bara kramas! Men jag ska se till att klara mig och det går faktiskt helt okej. Om det är något jag lärt mig efter sommaren är det att inte låta negativa händelser gå ut över min person/kropp och det har ju verkligen satts på prov nu. Och ja, oftast fixar jag det faktiskt riktigt bra ! (STOLT TJEJ) Hihihi.
Kul att du får dansa också förresten, kanonroligt ju!

Svar: du får verkligen inte låta det gå ut över dig själv (eller din kropp)!!! för du vär så himla fin och vacker och jag vet inte allt. du är värd endast sånt som är bra för dig!saker som stjäl din energi eller gör dig ledsen/nere. rensa bort det ur ditt liv! nu med detsamma! för alla förtjäna ett bra liv! ett bra psyke! (även om det är många som inte har det i dagens läge men vi ska kämpa tills sista blodsdroppe!)
kram på dig fina vän!<3
Mia Olsen

Anonym

30 Aug 2012 09:53

Hur går allt för dig vännen? <3

elin

30 Aug 2012 19:35

sv:du vill egentligen allra innerst inne inte bli frisk för att du ska gå ner i vikt utan för att du ska kunna kämpa dig uppåt och inte bry dig om tankarna. för du är så smal och fin vännen!
ta åt dig!!!

jag är inte smal, och inte för smal. jag är fetfetfet.
ge inte upp du heller <3

Svar: du är smal! du är smalare och SNYGGARE än vad jag är! du borde verkligen ta tag i det här och kämpa du med! (mest du)för jag kan fejka, är bra på det! gör det dagligen så kan fortsätta med det. <3
Mia Olsen

Emelie

30 Aug 2012 20:28

Usch, förkylning.. Det enda som är bra med det är att man har en ursäkt att mysa hemma, äta glass och ta hand om sig själv :3

ÅHNEJ, Dough-ble-Whammy som verkar så god?! Brukar sällan gilla frukt- och bärsmaker på glass, så frågan är om jag gillar Berry-coren... :/

Svar: jodå, glass har jag minsan tryckt i mig mycket av. i hopp om att det kanske skulle hjälpa min onda hals. min chi fick jag. så nu lär jag försöka boosta mig istället med diverse vitaminer och frukt istället... kanske det finns vitaminer i glass? hihi..
och ja, jag tyckte också den Dough-ble-whammy verkade super god, men blev så himla besviken. SPECIELLT MED TANKE PÅ ATT JAG LADE NÄSTAN 70KR PÅ DEN LILLA JÄKELEN!
men jag är inte heller särskilt förtjust i frukt-smakande glass grejer. men Berrywhite.... alltså den kommer tvåa på min lista av B&J's glassar! (etta kommer såklart cookie-dough!)
Mia Olsen

Becka [fotoblogg]

30 Aug 2012 20:42

Åh så underbart fina bilder!

Svar: tusen tack kära du!
Mia Olsen

Elin

01 Sep 2012 09:51

Hej finis hur e det?<3

Linnea

03 Sep 2012 21:32

sv: Haha, man låter dem tina först!

Svar: okej. för vet en del som äter dem frysta och tycker det är gott. haha...
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej