Sovit som en gud idag/natt, sov fram tills halv fyra (inte så mycket egentligen när jag i vanliga fall sover till fem på kvällen(?)). Men det är ju inte så konstigt, har sovit kanske högst fyra - fem timmar per natt denna veckan. Don't ask why, jag vet inte ens varför själv.
I alla fall så var vi på möte på St Lars igår, kontroll och sånt vanligt. Det gick väll bra, har i alla fall dragit ner på näringsdryckerna nu! F.o.m igår är det bara en om dagen. Happy me!
Efter mötet åkte vi och handlade lite, mysigt att strosa runt i affärer med mamma som är helt upptagen i telefon 95% av tiden. Hah.
Fick i alla fall pumpa och "Skumtomtar Polka 2011" (ny smak!!) med hem. Så igår var jag sysselsatt med att döda pumpan, Jacky som jag döpt honom till ;) och rosta saltade pumpakärnor.
Sedan idag blev det pumpapaj making, so good!

PCKmoO on Make A Gif, Animated Gifs
Smakade en bit också, lika god som jag minns den, o holy night!
Så om en halv timme är det middag som står på schemat, min specialrätt: Bandpasta med tomatsås, räkor och rikligt med grönsaker! Can't wait, det vattnas seriöst i munnen bara jag tänker på det hah!
btw, den "lilla" pump jävelen vägde fan ta mig 7 jävla kilo ;o
Träningsvärk i armen efter att ha konkat på den i en timme? Check!

9 kommentarer

elin

29 Oct 2011 19:20

EN NÄRINGSDRYCK??????? Lyllo dig! Jag vill också :(

själv dricker man ju nu för tiden tio per dag :'(

Anonym

29 Oct 2011 21:40

Oooh, vill också karva i en pumpa, aldrig gjort det, men det verkar så skoj ! =)

elin

29 Oct 2011 23:11

Sv: Tack för din kommentar! Finns på mailen om du har lust att snacka där! :$ <3



Jag äter oxå alla mål alltså sex om dagen :/ galet jobbigt.. Jag orkar verkligen inte med det här längre, jag vill leva ett normalt liv. Kunna unna mig något gott, slippa dryckerna och kunna träffa kompisar.. Och tack så mycket <3

Elin

30 Oct 2011 17:03

Du är bra vännen, en näringsdryck om dagen, fatta vilket framsteg, gött !

hah, och jag har bara gjort pumpa typ en gång i mitt liv, kanske får göra det en dag, det är ju trotts allt såå mysigt :)



kram

Louise (Foto & Vardag)

30 Oct 2011 18:56

Länkbyte :D

hannaljungqvist

31 Oct 2011 15:56

fin header!



Gå gärna in på min blogg och lämna en kommentar:-)

KRAM

linnea

02 Nov 2011 16:59

Åh, grattis till 1 ND minus! Hur kom det sig att du fick ta bort en!? Hur är det med dig annars, hur går det för dig? :)

Alexandra Kjellman

04 Nov 2011 21:19

Pumpapaj har jag aldrig ätit, men det kanske man måste prova? :)

uorkbl

16 Oct 2012 13:35

Pakey ovahisozi conagu ani mi uzokub isawotep, ol oto wabevubamu duhibesip xupug:)

Kommentera

Publiceras ej