Efter en lång dag i Malmö, med klass "kamraterna" (hatar av någon outgrundlig anledning det ordet) men mest Camilla, så sitter jag nu här med en hel påse Chili Cheese Doodles, blodiga knän och fryser så smått.
Men åh åh åh, drack igår också, för första gången på en hel månad min första (och största kärlek) Cola zero igen. Åh att cola kan vara så gott, det är ett olösligt mysterie för mig och Michelle (Will) också tror jag?
Fancy lunch or say what ;)
Fik på Barista (fair trade owauwa)!
Och det här ↑ är vardagsmat för mig. Har alltid enligt allt och alla för bråttom vart jag än ska. Och ja, ni ser ju själv resultatet? Om inte är ni blinda. Kan i alla fall säga att det andra knät ser typ tiotusenmiljonergånger värre ut.
Lilla lilla Mia, när ska du lära dig att du inte alltid behöver stressa till allt och alla? Aldrig? Nää, tänkte väll det!

Tänkte också slänga ur mig lite snabbt att mvg i svenska och g i alla datakruser + vg i näthandel är kirrat klart slut nu, gutt mannen, mycket gutt. ;)
Update; Ska in på vägning i morn (igen), och har jag inte gått i vikt... Tänker inte skriva här vad de sa, för jag kan inte ens själv fatta det. Jag hatar de! Jag hatar mamma som tvingar dit mig!
Lär ju förståss uppdatera här om hur det gått, om jag hinner, får hoppas.... Gud jag vill inte vill inte!

4 kommentarer

Sophie

25 May 2011 21:50

du är fin du.



tack för din kommentar. jo det blir nog bättre snart får vi hoppas, just nu verka det bara inte som det...

A N G E L I J N A

26 May 2011 00:12

SVAR; tack :D

Y A S M I N E

26 May 2011 21:01

Tusen tack! Jag hoppas hoppas HOPPAS verkligen att du också blir frisk snart, att du hittar vilja och orken ♥

emmi

28 May 2011 19:20

Anmäl dig till dagens länk på min blogg!:) direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/?tmp=28185238



kram!

Kommentera

Publiceras ej