Jag gjorde nyligen ett personlighets test här. Brukar inte göra sånt, tycker ofta det är rätt drygt men detta var helt annorlunda. Man fick ett trovärdigt resultat tyckte jag!
Så pröva för fucksake, det stämmer läskigt mycket in alltså.
Plus att jag fick reda på lite annat som jag inte hade en aning om men efter lite tänkande insåg att det stämde.
Tumblr_lej2eaobwu1qa63opo1_500_large
Detta var närmast mig enligt testet:
Introversion: Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idèer och intryck.
Intuition: Tar in information via det 'sjätte sinnet' och ser det möjliga.
Känsla: Fattar beslut grundade på personlig värdeskala.
Perception: Föredrar att leva på flexibelt och spontant sätt.

9 kommentarer

Skönhetsbloggen!

22 Jan 2011 21:23

Jag brukar heller aldrig testa sådana tester riktigt. :)

Eleonore

24 Jan 2011 12:20

Verkar vara ett intressant test men är som du och brukar aldrig göra såna :)



Nu ligger ditt inlägg med äggfria pannkakor uppe :D

kimberly

24 Jan 2011 19:58

TÄVLING PÅ GÅNG

hej nu är det tävling på gång va med och vin, vem som har finst blogg.

jag utser 3 vinnare lycka till!

Mick

25 Jan 2011 12:04

Hej! Vilken härlig blogg du har.

Kika gärna in på min och kolla om du hittar något du gillar.

Kommentera och få chansen att bli länkad till i min blogg :)

Ha det bra Kram

matilda

26 Jan 2011 14:20

sv; Tack! :)

Följ instruktionerna här;

http://bloggstyle.se/category/andra-muspekare-pa-blogg-dator.html

Anonym

26 Jan 2011 23:58

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

Elena

27 Jan 2011 15:41

Hej! Fin du var. Läs gärna min blogg. Kram

Anonym

27 Jan 2011 20:20

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



blev jag :D stämmer rätt bra!

Cami

16 Feb 2011 20:44

Har gjort det testet och fick samma resultat som du! dock markörerna lite mer åt höger :D

fin blogg annars, fotograferar du själv allt?

Kommentera

Publiceras ej