Just nu ligger mitt humör och pendlar mellan oro - panik - ångest - oro - panik - ångest.
Nej det är inte kul, dem har börjat hota med att lägga in mig igen, på st Lars, aldrig i hela mitt liv säger jag bara. Det går inte, får inte.
Jag är så jävla förbannad och besviken att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vill slita i mitt hår, gråta och skrika åt dem att jag visst är frisk! Jag behöver ingen jävla cepe hjälp från några äckliga hjärnskrynklare som vill låsa in mig på en avdelning och bokstavligt talat sitta och mata mig!
För jag vet att om jag blir inlagd, då kommer jag sluta äta för jag är verkligen livrädd för sjukhus och psykologer etc.
Ingen kan bestämma över en fri själ. Och speciellt inte min! Ingen ingen ingen.

Gud vad jag bara vill bort här i från, jag hade gjort vad som helst...
Till och med sålt min själ tror jag om jag kunnat.
Tumblr_lfmpkmqo9q1qbycm1o1_500_large5391004461_ca45060794_z_large

15 kommentarer

malin hammarström

27 Jan 2011 23:29

Hallådär ! Jag är med och tävlar om att få spela in en låt i EMD's studio. + att min låt kommer spelas på melodifestivalen i globen. Jag är på plats 18 av 200 och hjälp mig klättra till toppen så ska jag garanterat länka dig i min blogg. Allt du behöver göra är att gå in på den här länken; http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=161#/rosta och trycka RÖSTA, enklare än så är det inte. Tack om du röstar och får en dröm att gå i uppfyllelse!

Kajsa

28 Jan 2011 13:27

Hej !



Vill du vara med och tävla om veckans blogg !

Besök då www.skrh.blogg.se och kommentera inlägget att du är med !!Vinn reklamering till din blogg !



Lycka till! :)

Em

28 Jan 2011 15:37

Hola hola!

Säljer lite kläder och skor till billiga priser, kika gärna in =) kram



http://lillaems.blogg.se/2011/january/saljes.html

Eleonore

28 Jan 2011 18:58

Hoppas du slipper åka in på sjukhus! Men är ju lättare sagt än gjort att bara börja äta mer, det vet jag mer än väl :)

Håller med dig, tillbaka med den gamla loggan!

Sara ~ Candis

29 Jan 2011 11:46

SV. Hos mig är inte bilden ljus :)

Det står:

Keep your faith in beautiful things;

in the sun when it is hidden,

in the Spring when it is gone.

sara

29 Jan 2011 11:54

hihihi ja visst var den söt? :)

jaså? vad häftigt :D

Keyyo

29 Jan 2011 14:01

snacka om att första bilden var snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygggggggggggggg! PSH. Min videoblogg är dum i huvudet.

Keyyo

29 Jan 2011 14:27

...jag skojade inte om någonting, det är det som är grejen xD

J O A N N A ♥

29 Jan 2011 14:55

Det är crunchy med torkade jordgubbar och vitchoklad ( eller yoghurtdoppade flingor). Supersmarrigt^^

Lixy

02 Feb 2011 09:14

Bra blogg!

Cilla

02 Feb 2011 10:47

Håll ut fina du <3

Nathalie

11 Feb 2011 18:25

Har du varit inlagd innan? I så fall vart?

Har varit inlagd på de flesta avdelningar i Lund o Malmö och ja, kämpa för att INTE komma dit. Det SUGER. Otrevlig personal, massa krav o idiotskap.

Ärligt talat det SUGER FUCKING KUK!

Hatar Psykiatrin.

Går du på Ätstörningsteamet i Lund?

jonna

15 Feb 2011 15:17

det känns så tydligt att det är hjärnspökena som skriver. du menar att du är en fri själ, och att ingen kan bestämma över dig, men det är precis det någon gör: ätstörningen. du är inte fri förrän du slår tillbaka. kämpa för att nå dit, du är så fin, och du förtjänar att få leva livet som finns bakom sjukdomen. det finns så mycket annat i livet än matångest och kaloriräknande. ta hand om dig, kraaaam!

camilla

17 Feb 2011 12:22

Usch :/ har också blivit nära på att bli inlagd nu de sista veckorna men gör allt för att slippa det! hur ser det ut för dig nu? vet du om de kommer nli inläggning eller inte?

Kämpa på!

kram

isa

13 Mar 2011 12:36

Härlig blogg! Mycket inspiration!

Kommentera

Publiceras ej