Efter att ha haft en sjuhelvetes morgon, som startade vid elva då jag vaknade. Jag fick en jävlar i det panik/ångestattack och höll fan nästan på att börja böla.
Telefoner, papper, skålar, pennor. Ja allt som låg i min väg flög i golvet eller i väggen. Satte igång radion i köket på högsta volym tills det lät som det var någon sorts jävla nattklubb i vårt hus.
Tur att jag är ensam hemma!
Gick sen in och tog en gudomlig dusch som varade i ca lite mer än en halvtimme. Underbart!

Mina humörssvängningar är inte roliga alls, och speciellt inte när det handlar om ångestattacker. Jag har inte haft det på länge, varför kommer det då nu helt plötsligt?
Jag som trodde att allt var bra? Eller ja, allt är ju aldrig bra när det gäller mig, aldrig, men jag trodde iaf att det var någotsånärt Ok med mig och mitt ostabila psyke...

Näe, eftersom detta inlägget som vanligt bara blev för långt och onödigt kan jag väll inflika ännu en onödig sak: Jag har piss problem med magen just nu! Det gör ont och jag känner inte av någon hunger.
Äter ju såklart ändå, men det är fan bara ångest varje gång jag ska äta minsta lilla smula!
Varje mål är en jävla kamp på liv och död för mig just nu och det är fan inte minsta lilla roligt.
Sen så fick jag, bara PANG ett väldigt trevligt sms som bara gjorde mig lite bättre till mods. Dock känner jag mig smutsig och tjock som fasiken fortfarande. Och jag vet att det kommer bli kvar idag, hela dagen, kvällen osv tills jag lägger min arma skalle på min fina pandakudde och försvinner in i törnrosornas drömdal.

“Everything feels so dark right now
Happiness so far, far away
But do not fear for my healt
Do never worry about me
I'll be just fine
I always get better, you know
I just put up with the fake smile
And walk out in the sun”

26 kommentarer

stina

22 Feb 2011 19:24

du har en väldigt fin blogg du! och tar väldigt fina bilder också, hoppas du mår bättre snart! :)

josse

22 Feb 2011 20:26

svar: Tack så mycket :) Gillar dina bilder btw!

typhaannaa

23 Feb 2011 08:01

Tack så jätte mycket! Allt bra?? ;)<33

Eleonore

23 Feb 2011 08:38

Det värsta med att bli bra igen är att man får 100 bakslag på vägen, men du ska se att du klarar dig igenom allt :)

Ja visst är det roligt att höra att man inspirerar andra, det gör du ju verkligen :)

Jill

23 Feb 2011 08:45

Tack va go du är !

Elina - sv

23 Feb 2011 14:33

Det är inte min katt på bilden, där är jag hemma hos min pojkvän!



Men annars har jag 3 katter, en hund, två hästar, några guldfiskar som bor i en stor damm och en sköldpadda :) vi har haft kaniner också, men de fick någon konstig sjukdom så alla dog :(

Malin

23 Feb 2011 16:59

Och förresten, TACK för mattipsen! Jag är världens mest insnöade tönt så det blev faktist en pajvariant igen. Jag måste ge mig, haha! :D Men det är ju SÅ gott...

Linnea

23 Feb 2011 20:56

Tack vad gullig du är :)

B

24 Feb 2011 09:57

Sv; Ja, de är ju jätte goda :D Får nog ta och köpa hem ifall man vill små äta lite ;)



Danke, är en sucker för we<3it bilder :) Så mycket inspiration!

Lajl

24 Feb 2011 10:38

sv: tack.



gillar stilen på din blogg



o usch allt de där känner jag igen. fortsätt kämpa bara. det finns bättre dagar!

Sara ~ Candis

24 Feb 2011 12:10

SV. Hehe de är inte svenskt iaf :) det är tyskt om jag inte läste fel på förpackningen :)

Amanda

24 Feb 2011 15:07

Sv: Jag köpte dom från Bokus, nu i helgen! :) http://www.bokus.com/bok/9789113032474/elsas-varld/

Amanda.

24 Feb 2011 15:25

Tack snälla! :)

Det låter ju som en bra idé, det är ju trots allt torsdag, vilket i princip betyder helg ;)

Netty♥

24 Feb 2011 15:26

sv' haha håller med dig :)

D A N I E L A ♥

24 Feb 2011 15:27

- ja men ellerhur, håller med dig som bara den!! Sjukt fin är den :)



allt är på topp med mig, med dig också hoppas jag?

aw tack så mycket :D

emma

24 Feb 2011 15:46

sv:ja det var det :)

ja dte e det sjdå ? :D

N A T H A L I E n y r é n

24 Feb 2011 18:57

Tack tack! Glad jag blir! :)



Med mig är det bra, med dig då? :D

Natta

24 Feb 2011 19:02

sv; okej, ja förstår:)!



tack så hemskt mycket, men jag tror inte jag vinner ändå!

Sara ~ Candis

24 Feb 2011 19:16

SV. Hehe de blev ingen morgon med choklad :) men eftermiddag :D

Anna

24 Feb 2011 19:55

Hej! Tråkigt att höra att du inte mått bra. Du har väldigt fina bilder på bloggen måste jag säga.



Som svar på din fina kommentar på min blogg så har jag ingen aning om hur mycket kalorier det är i en sushibit. Har aldrig räknat kalorier och kommer nog aldrig göra det. Men vi måste få ära sushi oavsett, det är så extremt härligt gott!

sevendaysaweek

24 Feb 2011 20:58

sv: åh, tack så hemskt mycket!

emy

24 Feb 2011 23:03

sv: tack för din kommentar :) mysig blogg du hade! kram

Sara

24 Feb 2011 23:24

Ångestattacker är aldrig, aldrig roliga. Usch..



svar Tack så jättemycket vännen! Det värmer.

Lena

27 Feb 2011 19:22

Skuille du kunna adda min msn och ge mig lite tips på design ? :)

Skulle vara snällt ! :*

[email protected]

jennifer

11 Mar 2011 23:47

du borde inte ha så dåligt självförtroende, du är ju jättesmal!



fett fin design btw! :D

Veronica

24 Mar 2011 16:29

Ångestattacker är hemska. Hoppas du mår bättre snart!

Kommentera

Publiceras ej