Självklart vill ni ju veta vad jag fick i år? Om inte, nä då får ni väll bara läsa ändå. Men orkade inte fota sakerna då ljuset igår var kasst som fan och nu, ja nu är allting utspritt i hela rummet så.

  • Grå leggins
  • 7 par benvärmare
  • Örhängen
  • Långt linne i mörkgrönt
  • Oversize tshirt
  • Mascara
  • 2 par mjukisstrumpor
  • 4 första delarna i serien vampire diaries (böckerna)
  • Vampyr/info bok
  • Legenden om Lucia (bok)
  • Platt Tv
  • Ny piercing kula till tungan
Plus att jag antagligen kommer få en till julklapp snart, om jag har fattat det hela rätt, wich I think I have. ;}
Men ska hem till Jessica nu med Sandra och klippa och färga hår. G00dIe.

4 kommentarer

HANNAS

28 Dec 2010 15:15

Fin du är! :D

elina

29 Dec 2010 13:34

haha tack:) följa varandra via bloglovin?:)

hoppas du får en fin dag:)

kram

Johanna

29 Dec 2010 18:21

sv: HAHA, jo! Det kan man väl säga att jag blir, hahaha. Och i kombination med att jag försöker att inte äta så mycket fibrer som jag vande min kropp vid i våras så blir det... inte så bra! Men haha, ska nog inte gå in på det mer ;D

J U L I A O F S W E D E N ♥

30 Dec 2010 17:52

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

Kommentera

Publiceras ej