Verkligen smickrande kollage huh? Nä det vill jag ju inte påstå precis, osminkad, sjuk och knappt sovit på typ tre nätter!
Men ovan ses i alla fall det nya som fått joina mitt andra skräp i garderoben. En "skogsmulle" grön lång kofta, två transperanta linnen, världens goaste&mysigaste stickade tröja och ett par nya Uggs.
Vilket jag var i stort behov av Ofc.
Med på shoppingvågen åkte också en flytande eyeliner och en naturvit ögonskugga. Sen att jag har hittat ytterligare tre tröjor och ett par skor jag vill ha (Läs: Överlever inte utan!) låter vi vara osagt... *Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar*

16 kommentarer

elin

11 Sep 2011 21:24

snygga grejer :)

Emma Lannebrink

12 Sep 2011 07:33

Checka in min bloppis ;)

Josefine Andersson

12 Sep 2011 11:59

kul att du var med i helgens blogg :) vinnaren finns uppe nu!

Amanda

14 Sep 2011 11:05

Ja det var riktigt kul att se han få umgås med hundar i hans egen storlek, plus att det ser så kul ut med 10 stycken busiga chihuahuaor på samma ställe haha :) skit snygga skor förresten!:) älskar uggs!

Mikaela

15 Sep 2011 18:32

Sv: Vad gullig du är! Fler djurägare skulle vara sådana!

Olivia

15 Sep 2011 19:50

sv: Tack, kul att du gillar headern! :D



Haha, själv har jag inte smakat kantarell, brukar inte gilla svamp men ska nog smaka någon dag.



Just nu har jag inte mycket tips för lockigt hår men när jag hittar så kommer jag nog dela med mig. :)

olivia

17 Sep 2011 09:33

men åh vad snällt av dig! tacktacktack

Josefine Andersson

17 Sep 2011 10:50

kul att du är med i helgens blogg :) kika in på söndag o se om de vart du!

jessica

17 Sep 2011 20:12

Hihi nejdå, ataraxen beskyller jag ingenting för! Det var medicineringen för min autoimmuna sjukdom som inlägget syftade på. Krya på dig också! Kram

Camilla Christensen

17 Sep 2011 20:38

fin blogg du har :) god helg!

matildus

17 Sep 2011 22:42

Jaa, en envis magkatarr som gör sig påmind i tid och otid. Helt hopplöst att bli av med ju!

Anonym

17 Sep 2011 22:52

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng hur du får ihop det kan du läsa mer om på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

Malin Frisell

18 Sep 2011 22:57

SV: Åh, tusen tack! Du är så vacker du med. Hoppas att allt går bra för dig, eller åtminstone helt okej. Jag tror på dig!



Kram från Malin

Olivia

19 Sep 2011 17:41

sv: Det vita runt smakar typ inget haha. :P Det är som en bakelse/dessert men inte lika söt som vaniljhjärtan eller vanliga bullar :).

Elvira

20 Sep 2011 19:59

Mysigt med stickade koftor nu när det börjar bli så svii-i-n-kallt! De där skorna är så fina, har funderat på att köpa dom själv :)



sv: Leokoftan tog slut direkt överallt men jag haffade den innan de hann hänga upp dem! så himla skön och mjuk men om du har letat efter den så mycket så skulle du kunna få köpa den av mig om du vill?

kram

Jessica

20 Sep 2011 20:15

Det är en finsk glass, jag minns inte om det är Valio eller Ingman, men den heter Jubileumsstrut (tror jag, höhö) och finns i smakerna hjortron, smultron och.... var den tranbär? Vaniljglassen smakar äkta gammeldags, hjortronsylten längst upp är precis lagom söt och allra högst upp ligger ett tunt lager chokladströssel. Våfflan är krispig och god också :) Testa den om du hittar den nånstans!



(Har för övrigt inte hittat nån svensk glass som jag tycker håller måttet riktigt, den är ofta väldigt skummig på nåt vis. Så testa de finska märkena om du hittar dem i nån butik!)

Kommentera

Publiceras ej