(null)

(null)

(null)

Ett gammalt pb (not captured..) som lyst med sin frånvaro sedan i mars/april detta året åkte upp förra fredagen (utan någon som helst hjälp av någon eller något!!!)
Och två gånger till dagen efter det. 
Hade dock på bältet av någon anledning i lördags. 

Kände att psyket behövde sig en skjuts, och efter mitt och Sandras lilla snack om att bälte "faktiskt inte är fusk", med tanke på att jag redan klarat det utan, så svalde jag min stolt/envishet och valde att testa med. 
För en sällsynta gångs skull. 

(null)

(null)

(null)

Den nya Nocco Juläpple ska tydligen drickas "från frysen" - kall om den ska vara god. 
För då blev den helt plötsligt väldigt god! 

Rumstempererad var den rent ut sagt vidrig! 

Okej okej... 
Där är inte många sånna drickor som är goda när dem inte är kalla. 
Men det var en kompis på gymmet som var snäll och bjöd mig på sin varma Nocco innan jag testade att halvt frysa den själv...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En nyhet från Body Science, Beet Boost
Och om jag gillar den

Igår gick jag runt och små sippade på den hela dagen. 
Små - sippade för jag ville aldrig att den skulle ta slut. 
Vilket den tyvärr gjorde... 
Lite för fort om ni frågar mig...

Diverse hälsoeffekter kan ni läsa på bilden ovan. 
Rödbetor är (liksom alla andra grönsaker, rotfrukter och frukter) en riktig vitamin bomb, men särskilt rödbetor för, trumvirvel, nitrat, antioxidanter.
Rödbetor och deras effekt vid fysisk aktivitet, har visat sig ge väldigt bra resultat. 

Återhämtning. 
Bättre syresättning. 
Högre prestation. 
You get it! 

För ja.
Den är värd det! 
** att ha den i en god hallon & vanilj smoothie är också ett hett tips! 
Den ger en sån galet vacker färg! 

Och nej den färgar inte shakern eller kläderna, så lycklig jag blev!! 
Spillde nämligen både på mig själv och min väska, så klart... 

Med vänlig hälsning, Klumpen...

(null)


Liksom förra året är pepparkaka och lussebulle tillbaka, thank you lord! 

"Golden Saffron Bun"/Lussebulle är så galet god! 
Ärligt talat smakar den riktiga lussebullar, minus konsistensen då. 
Konsistensen är ju fortfarande proteinbar, men smaken, alltså, helt sjuk, helt sjuk! 

"Spicy Gingerbread"/Pepparkaka, ja ett måste varje jul, även om jag tycker smaken är liiite för mesig. 
Vill ha pepparkaksdeg ju. 
Den smakar pepparkaka, men som sagt, lite snål på smak! 

"Swedish" Skumtomte!!!
Nu jäklar får jag mina tomtar i år igen! 
Nocco som envisas med att dra fram en jäkla äppelburk i år!? WHAT’S THAT ALL ABOUT? 

Mmsports räddar min jul typ. 
Helt ärligt. 

(null)

Post legday! 

Paprika Chili Mifu, så jäkla god ju? 
Fick dem för 15kr/st på Hansa, aldrig testat och som med det mesta "nya" vego mojset är det vanligtvis för mycket ’överpris’ för att jag ska vilja köpa dem. 
Men nedsatt/utgångsdatum’s pris; 
come at me brah! 
Jag lassade på mig fyra paket, och dem är så gott som tömda allihopa! 
Har en matlåda kvar idag. Hehe. 

Och min älskade Beet Boost
Himla
God

Kommentera

Publiceras ej