(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Frontböj, inga maxade 90kg böj där inte. 
Fan så mycket jobbigare. Som alltid. 
Påminnelse återigen; RAKARE I RYGGEN MIA TACK! 
Helt klart godkända för 50kg och efter att inte riktigt kört dem sedan i våras. 

En fluffig "Angel Food Protein Cake" med massa russin (choklad hade också varit rätt bra) i och en vanilj - vit choklad frosting ovanpå. 
Tacksam för att ha sådana underbara samarbetspartner som Lindahls, tack vare dem jag kan göra allt det jag gör. 
Hade seriöst aldrg blivit lika bra utan deras grejer! 

Och nuuu hade jag tänkt ta kväll. Bara ta det lugnt. Psykolog mötet igår sög mina sista krafter ur mig. Det kändes... 

Plus att jag har inte haft en lugn stund på hela dagen. 
VILKEN HALLOWEEN FEST DET KOMMER BLI BTW HERREGUD. Som min bror och hans tjej har legat i. 
Aldrig sett något liknande förutom i Amerika/USA där dem gör värsta grejen av det. 
Hjälpte till lite med att bära ner bord och stolar från vinden innan idag, och fick en för-kik på allt. 
Önskar jag kunde ta med er allihop, och alla andra också för den delen, dit till festen. 
Så bra det kommer bli!!! 
Så bra! 



Kommentera

Publiceras ej