Dem där kokos-och mjölk choklad täckta jordnötssmörs/choklad bollarna höll ju inte särskilt länge... 

Eller jo, 3 timmar, men det var enbart pga tvätten som skulle tvättas, tog en sväng (till och med två haha) inom min bror, hans tjej och mina älskade kamp(-lamm)hundar. 

Nästa vecka blir det inte bara långa dagar på jobb, träning och som vanligt tågmögen som sällan går som dem ska, nej, för jag ska nämligen bo hemma hos broren och passa vovvarna också! 

Så nästa vecka... 
Ja vi kan väll säga redan nu att redan på onsdag kommer jag förmodligen döööö längta efter helgen haha! 
Vanligtvis längtar jag INTE sådär super mycket efter helgerna. 
Jag trivs väldigt bra på mitt jobb! 

Dock är det sjukt skönt har jag ändå insett nu efter sådär 5 månader där, att det ändå är rätt najs, inte för att jag är ute sent in på nätterna och sover bort halva dagarna, nope. 
I'm THAT boring! 
Men att kunna dra och träna hur och när jag vill, kunna äta en riktig frukost ur en inte-låda, kunna äta lunchen från en tallrik och typ börjat uppskatta det(?). 
Ja och att fixa allt sånt som man inte riktigt hinner eller orkar med på vardagarna. 
Som att träffa någon knepig knatte, tvätta, städa, mealpreppa, storhandla, åka bort och GÖRA SAKER, ja ni vet, sånt. 

Det är ändå rätt najs. 
Så jo. 
Helger är ändå rätt bra!

Hoppas ni som läser detta (eller inte läser) också har/får en bra helg, go have fun! 

3 kommentarer

Jessica

30 Jul 2017 15:56

Men åååå du kan ju inte posta ett inlägg med bild på chokladbollar utan recept 😜😜

Minna

30 Jul 2017 23:12

Hinner du med att dejta något? Eller spanar du på gymmet?😂

Sophia

09 Aug 2017 05:38

Dela receptet? 😍

Svar: Delat! :)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej