Fast jag lovar att jag inte åkte dit i mjukiskläder haha! 

I sista minuter fick ett par blekta jeans och en något snyggare tjocktröja åka på. Också presenter och lite protein-gotte till den dietandet födelsedagsgrisen! 
 
Brickor med rostbiff, rökt kalkon (som var den godaste kalkonen jag någonsin ätit!), ett tjugotal frukter (physalis! melon!!!), potatissallad, baguetter och dricka som aldrig tycktes ta slut haha. 
Och en drös goa människor på det, såklart! 
Hade en riktigt rolig kväll, desto sämre på att dokumentera men mobilen hamnade lite i skymundan. 
Man behöver lite avstånd från dem där grejerna ibland, särskilt när det är partaj! 
 
Idag är jag dock mindre tuff jag. 
Inte bakis, men otroligt trött och död, typ. 
Fick inte många timmars sömn inatt och går bara runt och cravear allt möjligt skit. 
 
BRA DÅ ATT JAG KÖPTE 400G MARABOU DAIM OCH SALTA MANDLAR PÅ COOP IGÅR DÅ!!! 
Bra tänkt där Mia!! 
Vem kommer ligga med magont hela kvällen???? 
 
Ja... Vi får väll se hur det blir med det. 
Förhoppningsvis kan jag låta bli att öppna dem. Brukar bli lättare att låta bli dem då haha. 
 
 
Och jag har ju två satser nobake mini protein-kanelbullar med... Wait for it... MINI SMARTIES "FYLLNING"!!! 
Ja ni hörde rätt! 
Låter kanske sjukt skumt? 
 
Mini smarties + protein kanelbullar?
Nu har hon verkligen sovit för lite hon! 
 
Men nä. 
Micra dem cirka 20-25 sekunder (väldigt viktiga dem där sekunderna, brände typ upp 1/4 av bullarna när jag värmde dem längre hehe) och du har kanelbullar med smält choklad och lite lätt krisp från smarties-"skalet". 
 
AMAZING!!! 
 
 
Kanske något att dela med er..? 
Eller kanske är jag så pass snål att jag behåller dem allihopa själv ;) hehe... 
 
 
 
Insåg precis hur otroligt fula dem blev.
Men när jag slängde ihop dem var tanken att "detta ska ändå inte bli något 'foto material' så det är bara jag (och min mage) som kommer se dem"! 
Men dem blev ju sinnesjukt goda att fula eller ej, visas fram ska dem bannemig!

Kommentera

Publiceras ej