Fredagen startades på ett väldigt fint, om än något stressigt, vis.
Men en gammal favorit frulle jag nästan helt glömt bort, detta plus/minus granola har varit ett standard "sista-mål" för mig i många år förut. Nu de senaste två dagarna när frukosten inte behövts ätas på farten/framför datan med pappershögar upp till näsan, så har jag njutit lite extra igen.

Sommar feelings om något i denna!

Hemmagjord "cinnamon sugar cookie" - rostad kokos, färsk frukt, äppelpajs krydda (från iHerb) & Lindahls hallon kvarg.

 

Tidig(are) buss till Eslöv, inom lgh som är/var min över helgen för att slänga av all packning och rasta biffarna.
För sedan väntade en day-trip till Malmö.

 

För att träffa min gamla samarbetspartner från Wake Up Energy, dem energi brustabletterna som vissa av er nog känner igen vid detta laget?

Och för er som inte vet, kolla ut hans hemsida, värt värt värt!

Fick testa hans nya grejer också, nu finns det mer än bara energi-och fettförbrännings drickor (HAAALLON!!!).

Pwo med sura cola nappar;
om ni tycker MMSPORTS sura cola nappar är sura måste ni smaka denna, ärligt, sura godisar är lite av en svaghet hos mig, och denna var så jäkla god och sur att jag bara ville sno med mig hela burken hem!

Bcaa med piggelin och trocadero smak.
No words needed, 1,5 liter bcaa slank ner som ingenting, så himla gott!


Han bjöd också på det värsta, jobbigaste, roligaste ryggpasset ever(!!) med dropset tills jag trodde att både rygg och armar skulle ramla av mig.
Tur att jag återhämtar mig rätt fort, annars hade jag fått göra "en hund" och ätit från marken med enbart munnen till hjälp, haha!

 

Jag hatar rosa...
Men är det bara rätt mönster, färger, form och framförallt bekväma kläder, spelar färgen ingen roll.
Dessa tights tex, ännu en liten present (WakeUp - Per, jag blev verkligen bortskämd) tyckte visst fler än jag om.
Lill Biffen vägrade låta mig ta bilderna ifred. Lilla gose grisen!

 

Ja, som sagt, ryggpasset igår sög fan musten ur mig. Var helt färdig igår på eftermiddagen. Dagen skiftade mellan säng, kök, kaffe, data, soffa, i rätt ordning också. ;)
Och x antal hundpromenader och pussar!

 

Men när Felicia väl slutat jobb, slukade jag dubbel pwo, tog ut hundarna, sen stack jag.
Ben med lite mer fokus på baksida (lite segt MEN givande) blev det idag. Tack vare Felicia, passen kan bara inte bli dåliga med denna fighter brud!?

Idag blir det dock, V I L A, magkatarr hela dagen igår, sliten och trött.
Kroppen får ha sin talan vissa dagar den med. Och idag talar (skriker) den efter vila. Några promenader och hund mys, mat, och sådant, vila-vanligt medan jag inväntar bror & Jonna som dyker upp sent ikväll.

Laddar upp lite för veckan som är på ingång med alla jäkla proteinbars jag köpte på mig när jag var i Malmö i fredags ;)

Kommentera

Publiceras ej