... med go' mat, träning, jobb och... mitt icke-sociala liv jag har just nu pga jobb -> pendla -> gym -> äta -> sova!


Kommer ni ihåg det Chili Jordnötssmöret jag lade ut på Instagram för ett tag sedan? 
När det tog slut buHU så fick jag av ren slump gjort mitt eget, fast fettreducerat. 
Också av ren slump. 

Trött på torra smaklösa riskakor med för lite salt smak dessutom, så jag strödde över lite taco krydda, gott, men fick hålla andan varje gång jag tog en tugga för annars flög det åt alla håll eller ner i luftstrupen. 

Så bredde på lite PB2 och över med taco krydda och ohhotdamn däääär var mitt "chili jordnötssmör" igen. 
Smakade exakt likadant!!!
Så gott! 


50/50 av dessa, äpple päron päron koffein damn






Råkade visst gå lös inne på Ica när jag såg min älskade favorit salladskyckling, 400g DET VAR INTE MENINGEN ATT DET SKULLE BLI SÅ MYCKET JAG LOVAR!! 
Men satt fint efter ett inte-super-bra-men-ändå-bra bröstpass. Med solsken och allt! 

+ att dem hade varken min tomat-& rödlökssalsa, rödlök öht, gröna sojabönor eller surimi så tröstade väll mig själv omedvetet eller något...

Men har hittat en ny favorit: RÅ BLOOOMKÅÅÅÅL ÅH!!! 





Men jag lyckades pressa in ett besök på min BBFF's (body builder friend forever) inflyttningsfest i helgen, har faktiskt tvååååå hela lediga dagar! 


Och GUDARS vilken glad tös som öppnade och läste detta..:

Biffen goes shredded as fuarrrk!!! 

Som jag har sagt innan agerar jag alldeles för ofta (but I love it) kost-schema-rådgivare haha till kompisar, familj osv, and I'm good at it toooo! 

Ingen utbildning needed, bara intresset, motivationen och viljan att lära sig själv! 

Och här var jag och lilla Olaf igårkväll i sängen efter jobb och gröt/kvarg/kasein, och samtalade med dansken i telefon. 

Eller ah, jag samtalade, Olaf var lite blyg, han sa inte så mycket... 

Kommentera

Publiceras ej