(Nedanstående är ett kopierat sms jag skickade till en viss nyfiken liten plutt.)

asså klarar du det är du fan bäst!!! (fast det är du ändå!!!) 

så idag har jag då hunnit med:
• välta ut ALL smulans torrfoder BAKOM frysen så jag har alltså:
• flyttat ut & städat BAKOM frysen! 
• gjort 2 matlådor (massa ❤-betor)
• dansat & sjungit runt i hela huset (mestadels köket) 
• bakat/experimenterat fram en slags 🎃 pumpapajs kaka som verkar fastnat i formen 😭 
• bakat LYCKADE NYTTIGA NUTELLA 🍫KAKOR 🍪 herregud vad jag är grym!!!! 💪😃 
• också har jag ätit alldeles för mkt gott idag (läs: ohyeah! proteinbars, choklad alltså ) så är pigg som en lärka av alla kolisar och magen är lagom svullen & gla.
• börjat läsa om Harry Potter böckerna för 5:e gången typ.  
• har även bakat en sats med dina gamla älsklingar 😉 frö knäckebröden du minns? 
hittade alla ingredienser i skåpet! 😊
• beställt 4 lådor med cookie dough Questbars och 2 flak med Celsius apelsin & citron/lime my two biggest addictions and loves ❤ 

Sådär ja... Lite hur en ledig lördag kan fördrivas när man heter Mia Olsen och bor i Löberöd (läs: världens ände där dem inte vet vad kollektivtrafik är). FLYTTA MIG TILL ESLÖVLUNDMALMÖHÖÖR!!! 

Och apropå min stortå!
Hoppas er lördag också varit braaaaaaaaa! 

Kommentera

Publiceras ej