Vart tog denna dagen vägen? Haft fullt upp från det att jag steg upp i morse tills nu. Och då tåls att nämnas att jag fortfarande är arbetslös (dock inte länge till hihi)

Natten var helt mysko, vaknade var och varannan timme och var verkligen klarvaken? Höll på så tills klockan började närma sig 10 någonting (nä jag är ingen större sjusovare men varför ska jag masa mig upp tidigare än nödvändigt när jag inte direkt har någon speciell tid att passa?), fixade mig lite snabbt, gjorde frulle, åt frulle, kollade paddan lite och fixade färdigt det sista i badrummet. 
Fick sedan bakfnatt och satte igång att experimentera fram en egen version av Questbars CookieDough bars, då mina varit slut alldeles för länge nu och suget är GALET stort! 

Där försvann en del tid på att kladda, blanda och diska i köket. 
När jag kom på att jag fortfarande inte hämtat ut mitt paket på posten(!!) susade jag upp dit och hämtade ut 4kg protein, xtend, shaker och pills. 

Susade hem och packade upp, hade en liten foto-session ute på verandan för att sedan tralla till affären här i byn och handla lite nödvändigheter (mat, mandelmjölk, nöden har ingen lag). Hem igen och packa in varorna där dem ska vara, inse att lunchen pga "all aktivitet" blivit ca 1 timme försenad, slänga ihop mat, stress-äta mat (och bita hål i kinden två gånger pga det!!!), diska, ta ut pälsbollen, packa, kila till bussen.

Gymmet, benpass, ett mindre motiverande sådant, dock fick jag en extrem kontakt i både ben och rumpa, alltså ONT SOM FASIKEN! 
Men ändå kom den där "härliga, glada, endorfin kicken" aldrig. 

Så egentligen blev ju passet jäkligt bra, kontakten var grym och jag varken sänkte eller höjde mig liksom, men saknade endorfinerna som i vanliga fall brukar spruta ur öronen. 

Men men, man måste ha "sämre dagar" för att kunna uppskatta dem bra dagarna inte sant? 
Dock vill jag inte påstå att dagen har varit särskilt dålig..? Ibland är kroppen bara mysko. 
Kan nog, åtminstone, se fram emot en rolig träningsvärk imorgon, om den inte börjar redan ikväll vill säga! 

1 kommentarer

Rebecca

07 Jun 2014 07:58

hur gjorde du barsen?!

Svar: Receptet är uppe på bloggen nu :-*
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej