Kom hem till denna bedårande synen igår kväll. Det lättade på stenen i bröstet. 
Att syster och hennes lilla Tristan också var på besök (vilket händer väldigt sällan) gjorde mig också väldigt glad. 

Att jag sedan somnade fridfullt med julstjärnan lysandes i fönstret redan klockan 11 gjorde att det inte var lika tungt att gå upp och jobba klockan 6 imorse.
Har några timmar kvar på jobbet sedan ska jag hem, baka nyttiga JULIGA bakverk och vinka hejdå till syster. 

Hoppas ni alla har en bra helg! 

1 kommentarer

Frida!!!

04 Dec 2013 22:42

Åååh jag har också satt upp min julstjärna i fönstret nu och det är en fröjd att få somna och vakna upp till den! :) så fridfullt!

Svar: ELLER HUR! :D äntligen fler än jag som blir så lugn och glad över den, den är verkligen tänd dygnet runt här, även när jag sover. Underbar :')
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej