(Skitappsomaldrigkanpublicerainläggitid!!! Ursprungligen från kl 16.00 innan idag!)

Äntligen
sitter jag på bussen påväg till stan, det stora gymmet och legday står på agendan. 
Har ränt runt som en dåre idag, är helt uppspeedad, känns som att jag inte hade behövt någon Celsius idag alls. Men det har kommit att bli obligatoriskt, typ varje dag, dyrt... 

Tack vare röda dagar och julafton och blaj så har bussarna inte gått, så har fått hänga på det lilla slitna privat gymmet vi har där jag bor. Dock bättre än ingenting! 
Och inte bara det, posten har ju heller inte varit i arbete under dessa dagar så alla paket kommer på en gång nästan. 
Ränt ut och in. 
Hämtat paket, lagat mat, varit uppe på jobb och gjort delegerings provet (gulp), varit inom sjukgymnasternas gym, hämtat fler paket, slukat celsius mellan varven när jag haft tid och haft vägarna förbi kylen (ofta då) och även haft huset fullt med besök på det. 
Borde vara helt slut men det kommer väll ikväll istället, kabaaam också deckar Mia innan klockan ens slagit 12? 
Nya morgon rutiner är på ingång, dagligen skall detta ovan intas pga min bråkiga IBS mage som hållt på i snart mer än två f**king månader! 
Aloe vera gel som shot (förvånansvärt god och sockerfri, vilken fullträff du gjorde där mamma!) och Pukka Detox te som en liten boost bara. Don't really believe in that stuff...


Bara massa gott!
Från Gymgrossisten och min nyfunna kärlek iHerb

Alltså Questbars(!) hur kunde jag gå i över ett år och vilja testa dem men f**king fega ur pga min cepe skalle? 
Seriöst!? 
Var är det onyttiga i dem? Please tell me och gör min onda hjärnhalva nöjd!? 

Och ja, jag vet att vissa av dem inte är "natural line" okey? Så det kan vi hoppa över redan nu. 

Tänker inte ens påpeka att det varit jul eller hur min jul har varit, det är verkligen inte värt att nämnas... 
Hade klarat mig bättre utan! 

3 kommentarer

Matilda

27 Dec 2013 22:49

Men vad gott! Questbar kan vara bland det bästa!

Svar: ELLER HUUUUR!!!!
Mia Olsen

E

29 Dec 2013 23:23

Hej! Har följt din blogg några månader. Du är ju så grymt vältränad, jag blir verkligen avis på din mage! En kommentar kring det du skrev om din IBS: Som många andra som tränar mkt dricker du ju en hel del Celsius och käkar grejor med sötningsmedel. Kolsyra, koffein och sötningsmedel är väl inget man kan rekommendera när man har IBS. Du är ju så himla smal att du inte skulle behöva hålla på med en massa ersättningsprodukter som innehåller sötningsmedel, eller hur!? Eller prova att minska på de här tre sakerna och se om det hjälper. Lycka till! / kram från dr E

Svar: Har hört om det, men sötningsmedel i sig är inget som retar upp magen. Dock har jag tagit en paus från celsius nu för att se vad som händer. :)
Men tack för tipsen!
Mia Olsen

MATILDA

02 Jan 2014 18:20

Gott nytt år! Hoppas du hade en bra nyår =)

Svar: Detsamma :)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej