Åh, ni vet den underbara känslan man har i benen och fötterna efter att ha varit ute och gått och shoppat en hel dag (nästan)? Jag har den nu, det riktigt värker i benen och fötterna ömmar lite. Så underbart!
Idag har varit en fullspäckad dag, trotts mitt virus jag har gått och dragit på mig. Först var det tandläkaren, sedan direkt hem och packa ihop lite saker för att bege sig mot Burlöv Center med mamma.
Drog ett stopp vid MAX (guds gåva till människan!!) och käkade lite lunch, sen vidare. Jag blev helnöjd med inköpen idag! Inga impulsköp alls! Så stolt!
Två par skor (ett par stövlar och ett par sneakers), bok (elsas hemlighet), dyra jävla tuggummi (vigo active etc) och lipbalm (organic från Kicks). Mamma köpte bara ett par nya glasögon, och dem var helt okej, man har ju vant sig vid att se henne i dessa hon har nu. Men man vänjer ju sig även vid det nya!
Vi gick från affär till affär och hade faktiskt riktigt jävla roligt (i alla fall jag hehe pratade nog öronen av mossan hah). Shoppingturen avslutades med matinhandling, systemet och nässpray till min dumma näsa som tvunget ska hålla på att jävlas hela tiden! *grr*
Som pricken över I så var jag nyss ute och gick en runda med voffarna, älskar denna tjocka, täta dimman som har lagt sig över vår lilla by. Och alla löven, det är som att trampa runt i guld, fukten och mörkret, ååååhhh. Fan jag låter helt sinnessjuk nu ju, sorry sorry!
Ska i alla fall bara chilla i kväll, lätt! Benen orkar inte gå mer än nödvändigt idag!
OCH BTW KIKA IN PÅ MIN INSTAGRAM/INSTAROID (vad ni nu har för phone) DÄR HETER JAG: miiaolsen
Följ mig om ni vill, det väljer ni själv, men kul om ni kunde ta er en kik iaf! :)

22 kommentarer

elin

31 Oct 2011 23:14

Sv: Oj ahha nej, då måste jag förklarat helt fel.. Jag dricker 10 näringsdrycker per dag UTAN någon annan mat :) så menade jag!

Btw, så är du grymt duktig måste jag säga som åt ett mål på max och du är oxå galet fin!

matilda

01 Nov 2011 14:24

Hej! Nu är veckans blogg vinnarna utsedda! Så kika in på min blogg och kolla om det var du som vann, och om inte så kommer en ny omgång snart igen! Kramar

Sara ~ Candis

02 Nov 2011 18:23

SV. Det är sååååå himla gott :D yuuuumm

elin

03 Nov 2011 00:43

Sv: Helt rätt skrivet! Alltså jag tycker att det är asjobbigt med 10 ND per dag, man orkar liksom inte och så känns det som att det enda man gör om dagarna är att dricka dom :( hoppas du vikten står still då och att du inte går ner.. så stolt över dig, bara att fortsätta kämpa! :)



Alltså samma här typ, jag veet inte om jag har hög förbränning men de tror jag inte men om jag inte hade blviti tvungen att dricka dom så hade jag ju såklart inte gjort det, hatar dom verkligen!



Haha ja den där länkningen gav mig hög statistik faktiskt och den höll faktiskt änn idag :)

Sophie

03 Nov 2011 02:05

Haha, eller hur hade det behövts!! men det är ganska lugnt nu, ibland räcker det att skriva fula ord på bloggen och sedan inser man att man beter sig som en 12 åring så då lugnar man ner sig ännu mera :) <3

Gotlänning

03 Nov 2011 07:41

fiin blogg!

Anonym

03 Nov 2011 10:40

Hej :) !

Förlåt jag var jätteseg att svara på mina kommentarer denna gång(brukar inte vara det), :D !

Hur är det med dig idag?



Kram Bea :)

wilma

04 Nov 2011 11:20

mysiga bilder!

wilma

04 Nov 2011 11:20

mysiga bilder!

Josefine Andersson

04 Nov 2011 19:01

ush förkyld är inge vidare! krya på dig du med :D

Elin

04 Nov 2011 19:01

sv: klart att den hade gjort det !

en skönhet passar i allt sötis, så klart du hade passar i det !

emma

04 Nov 2011 21:59

Fin header! :)

Matilda

05 Nov 2011 08:42

Sv; jag håller med dig! Synd att man inte ha hur mycket pengar som helst bara;) kramar

Sara ~ Candis

05 Nov 2011 09:40

SV. Vi gör en repris med chips och dipp ikväll ;D ohh vilken B&J käkade du?

Sara ~ Candis

05 Nov 2011 09:42

SV. Hehe tyvärr är jag rätt tråkig när de kommer till outfits :P jeans och stickad tröja är de jag oftast kör på just nu. Men om jag har någon rolig så kommer jag försöka visa den nästa gång :D

Josefine Andersson

05 Nov 2011 13:45

kul att du är med i helgens blogg :) kika in på söndag och se om det vart du!

Josefine

05 Nov 2011 15:04

haha dom där tuggummina alltså, hjälper dom eller? ;)

julia

05 Nov 2011 19:03

Oj! Vilket påhopp. Ta gärna reda på fakta innan du säger sådär. Har inga som helst problem med mina matvanor. Jag äter barnmat av en anledning och det är för jag tycker det är gott. Inget annat. Trevlig helg!

Sandra

05 Nov 2011 19:15

Följas på bloglovin? :D Funkar Vigo?

Camilla

05 Nov 2011 20:52

sv. Åh! Jag heter spetsparasoll på instagram!

emma

07 Nov 2011 19:55

sv: jappjapp!

emma

07 Nov 2011 19:55

sv: jappjapp!

Kommentera

Publiceras ej