Jag måste bara, mamma hade gjort Frittata idag. Ni vet som omelett typ, med potatisbitar i och purjolök. Säkert en hel del mjölk och smör i också, men jag åt min 1/4 utan några som helst problem eller ångest! Hade ju mer än bara den att äta såklart, men trodde inte det skulle gå. Stekt mat har länge varit ett tabu i min värld då det oftast innebär olja eller smör av något slag.
Dock känner jag mig lite tung i magen nu, men har gett mig fan på att jag ska trycka ner 80g choklad ikväll istället för mackan ändå!
Jag hade ju för i helvete kunnat bli en kock! (NOT) Gårdagens middag jag stog för. Riktigt duktigt tyckte jag!



Typ världens godaste drickyoghurt jag någonsin smakat! (har inte smakat så många, bara två, tre med denna, i hela mitt liv OMG) Men i alla fall, för en jordgubbs fantast som mig så är denna ett självklart val!

Och imorgon bär det av till Lund vid två för vägning osv. jag är som vanligt dönervös och vill bara rymma långt åt helvete här i från och aldrig mer komma tillbaka. Men det går ju tyvärr inte så får bara ta tjuren vid hornen och erkänna att det kommer att gå åt helvete! Jag bara vet det.
Så jag kommer alltså, inte få gå i skolan from imorgon, måste gå och äta på dagvården (fuckyoufuckyou), få en pissesur mamma som bara skäller etc på mig imorgon.
Sa jag att jag hatade mitt liv?

Update 31/8 :
Det gick sådär i Lund, vikten står fortfarande still! I ca fem veckor har den bara stått och stått. Varken gått upp eller ner. Haha!
Monstret inom mig ler vid tanken och triggar på, medans en helt annan del av mig jag inte hört från förut känner ilska och vill helt plötsligt upp i vikt?

12 kommentarer

Josefine Andersson

31 Aug 2011 18:21

tack! kul o veta vad du tycker lixom :D



åh domdära näringsdryckerna hahah.. det var tider det!..

Helene

31 Aug 2011 20:37

åh gud vad glad jag blir! taaack :)

ta hand om dig.

Yohanna

02 Sep 2011 15:53

Nästa gång klarar du halva frittatan!

EMELIE

02 Sep 2011 19:32

sv; antaratt du menade båda, dom blåa är ifrån H&M, och dom Svart vita är ifrån MQ! :D

kram

Josefine Andersson

03 Sep 2011 11:10

nä, fläta är ju alltid en sån bra räddare i nöden :D

Elin Pettersson

03 Sep 2011 12:56

sv: taack fina du, & verkligen detsamma !

<3

Josefine Andersson

03 Sep 2011 15:18

kul att du är med i helgens blogg! kika in på söndag & se om det vart du :)

Sofia - Mode, foto & personligt

04 Sep 2011 09:46

vad gott allt såg ut att vara då :c

Frida

04 Sep 2011 15:05

Svar: Åh vad gulligt, man tackar! :D

Y A S S E

06 Sep 2011 15:07

Åh, jag blir så himla glad för din skull! :D :D ♥♥

Rebecca

07 Sep 2011 19:33

Är det på st:lars du går på?

Josefine

26 Sep 2011 09:17

kram på dej, du är stark <3

Kommentera

Publiceras ej