Ungdomsmässa hela dagen typ.
Göra egna tygpåsar och knappar, kolla på dans, rida på "tjuren", sk8ramp neiz, mini shoppingrunda, råkade ta ut 2 000kr från mitt konto wupsi, en sväng inom systemet, kylvattnet fucka ur på Robins bil, spring fram och tillbaka med Babbe och vattenflaskor, grillat, cider & vin + trötta voffar just nu.
Ikväll blir det där emot utgång med grabbarna grus, woop woop tagga för jag vet en som kommer krypa hem (eller bli buren) inatt!


















För er som ville ha bilder på mina voffar, Tova nakenhunden var ju väldigt efterfrågad och här är hon ovan. Dock ingen bra bild då hon precis vaknat och gömmer sig under filten. Men det kan vi la fixa!

Nu taggar vi Fredags utgång med detta tycker jag, ha en aas grym Fredag.

8 kommentarer

Y A S M I N E

29 Apr 2011 19:59

SV: HAHA! Va bra :D Jag blev också helt vild när jag såg den, jag hade nog inte lämnat affären utan den, hehe. Ha en bra fredag du också Kram ♥

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

30 Apr 2011 01:55

Svar: Åhhh så jobbigt! Såg att jag hade fått prickar på min tunga idag som började blöda också (från ananasen). synd, det är ju så gott=(

Y A S M I N E

30 Apr 2011 10:08

SV: Det käns skönt att ifl någon förstår mig, men det är ledsamt att du har det likadant :(

Hur länge har du haft det?

Kram

Eloise

05 May 2011 17:47

sv; ey, ta det inte så seriöst :(

Niclas

09 May 2011 11:59

tack så mycket!

Jessica

10 May 2011 23:12

härliga bilder!

elin

17 May 2011 14:57

vart har du köpt strumpbyxorna/leggings/tightsen eller vad det nu e? :)

hanna

26 Jul 2011 00:05

fina bilder! :d

Kommentera

Publiceras ej