Gud vad jag längtar tills vi ska måla om mitt rum och lägga nytt golv!
Ja, ni läste rätt, lägga nytt fucking golv. Så glad jag är alltså. Skönt ska det bli att slippa dessa ljusa "fejk" plankor som minsta lilla skit syns på meters avstånd. Ska ha ett "sten golv" med stora sådanna och mörkvinröda väggar. Kan ni tänka, fatta snyggt det kommer bli?
Och sen hade vi ett andra prov idag, som gick mycket bättre än det förra kan jag lugnt säga. Försäljning och servce. Hoppas på godkänt *hoppashoppas*

Och just nu gör jag mitt tappraste för att bara stänga av alla mina känslor, orkar inte fler tankar som bara trycker och pressar på innifrån. Det gör så ont bokstavligttalat och jag orkar inte det! För jag dör lite varje gång jag bara tänker tanken på att äta eller väga mig någonsin igen! Det enda jag bad om var att få vara som alla andra.
Men kolla! Nu blev det bara för mycket text här, för mycket läsning som de flesta av er inte ens kommer läsa (har jag en känsla av). Och jag känner mig sämre än någonsin igen. Blääh på allt dehär säger jag bara!

en gammal bild. typ två år gammal. men det får gå. det duger. precis som (inte) jag gör.

8 kommentarer

Sundaboet

29 Sep 2010 09:02

Tack vad skönt..

hur mår du idag?



Kram :D

Sannalitens

29 Sep 2010 14:54

Svar: Okej! Vad har du för planer för veckan då? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

29 Sep 2010 19:59

sv: tack!! :D



snart vinter yeah!

Sundaboet

30 Sep 2010 17:20

diggar din blogg faktiskt..



har du en bra dag?

SANDRA ÖHLIN

30 Sep 2010 19:30

gillar inte texten!

speciellt inte den sista delen.

KiMMY

01 Oct 2010 15:07

du kan va mega söt :)

allt e bar med mig, sj då?

tack så mkt<3

KiMMY

01 Oct 2010 18:35

ska hänga med kompisarna ;) sj då?

kram

Sundaboet - ett sundare alternativ ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

02 Oct 2010 13:30

idag ska jag på lite fest :D dudå=?

Kommentera

Publiceras ej